Monday, October 09, 2006

Ποιος Ειναι ο Ιανος?

Τον γνωριζουν ΟΛΟΙ αλλα κρυβουν την υπαρξη του.
Τι παιζεται λοιπον με τον Ιανο και πως εχει ασυλια στο Ιντερνετ και ανονυμια?

Οσο γλυφει τα διαφορα σαιτ 'αντιπληροφορησης' εχουν την ιδιοτητα του κρυμμενη αλλα αυτος ανονυμα τραμπουκαρει οποιον θελει οποτε θελει?

http://www.resaltomag.gr

Παρ Οκτ 06, 2006 3:26 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί...κατάντιας

Βηχος,
Είπα δε θα ξαναγράψω αλλά το δικαίωμα να απαντώ σε κάθε κακόβουλο, λαθεμένο ή αλήτικο σχόλιο το έχω...
Μαζί σου δεν ασχολήθηκα κύριε ΙΑΝΕ. Κάνε μου επιτέλους τη χάρη να μην ασχολείσαι μαζί μου.Το "χιούμορ" σου για το ΠΚ που κάποτε ΕΓΛΥΦΕΣ όπως κάνεις κι εδώ καταντάει γελοίο.



http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=580879
Outing: Ιανός = Ιατρόπουλος
από Ανανεωτικός κομμουνιστής 11:48μμ, Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2006
(Τροποποιήθηκε 9:29πμ, Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2006)

Τωρα τα στοιχεια ειναι ατρανταχτα

Προ καιρού ειχα γραψει οτι σταματω το outing γιατι πρακτικα ξοδευω όλο το χρονο μου στην προεκλογικη καμπανια του Αλέξη του Τσιπρα. Ομως συνεβη κατι σημερα που ειναι τοσο συγκλονιστικο που αν και κατακοπος (τωρα γυρισα σπιτι και ημουν στο δρομο απο τις 8 πμ) μπηκα στο indy για να κανω αυτο outing

Σημερα κατά τις 1 μ.μ. μοιράζαμε φυλλάδια στα Πετράλωνα (κοντα στο σταθμο του μετρο). Στο αλλο πεζοδρομιο εμφανιζεται μια ομαδα ανθρωπων που μοιραζε φυλλαδια του Νικητα Κακλαμανη. Μπροστα-μπροστα πηγαινε ο ποιητης (στην Ελλαδα εισαι ο,τι δηλωσεις) Δ. Ιατροπουλος. Μολις ειδα τον Ιατροπουλο φωναξα 2 φορες:

"ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΙΑΝΕ ΜΕΓΑΛΕ"

Ο μονος από το συνεργειο του Κακλαμανη που γυρισε το κεφαλι του προς το μερος από οπου προερχονταν οι φωνες ηταν ο Ιατροπουλος.

Τωρα ποιος θα αμφισβητησει οτι ΙΑΝΟΣ = ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ?

5 comments:

vngelis said...

Ιανος,

Λοιπόν, καθαρά και ξάστερα:
Η συμπεριφορά σου είναι αλήτική και χαφιεδίστικη.
Λες ότι ο Οίστρος είπε ότι εγώ είμαι ο Ιατρόπουλος;
Πότε το είπε αυτό ο Οίστρος, βρε νούμερο;
ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΑ!
Ζητάς από τον Βήχο κι όσους με γνωρίζουν να αποκαλύψουν την ταυτότητά μου; Shocked
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΑ!
Δεν ντρέπεσαι ρε; Τι χαφιεδίστικα είναι αυτά;
Είσαι, λες, τόσο σίγουρος ότι είμαι ο Ιατρόπουλος, επειδή το γράφουν τα τρολάκια στο indy; Κι απ' την άλλην, ότα σε συμφέρει, το αποκαλείς χαφιεδομύντια;
Υποκριτή, φαρισαίε, ξεδιάντροπε.
Κατέβηκα, λες, και με την ΝΔ στις εκλογές;
Βρε αει στο διάολο, παλιόπραμα, που κάθομαι και σε νομιμοποιώ και σαν συνομιλητή.
Άρρωστε.

vngelis said...

resaltomag
Βαγγέλη, ουδείς κάνει τον Κινέζο.
Διαβάζεις τα κείμενα, σύμφωνα με τις επιθυμίες ή τις φοβίες σου ή τα
σενάρια που έχεις κατασκευάσει.
Σε θεωρούμε σύντροφο γιατί οι ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ μας απόψεις Ταυτίζονται
με τις δικές σου.
Οι πρακτικές σου είναι όμως, το λιγότερο, ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ για όλους μας.

ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ότι ο ΙΑΝΟΣ δεν είναι ο Ιατρόπουλος.
Διαφωνούμε σε πολλά με τον ΙΑΝΟ, αλλά οι κατηγορίες που εκτοξεύεις
εναντίον του είναι ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ.

vngelis said...

Εδω δεν το ειπε?
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=591

Γιατι τι ειναι η ταυτοτητα σου δηλαδη μυστικη?

Η κρατιεται μυστικη για να δεσει το παραμυθι οτι αριστεροι υποστηριζουν το ΛΑΟΣ και ετσι συμφερει τοσο στο Βηχο και το Χαφιεδομυντια?

Εγω δεν τον υποστηριζω και ουτε νομιζω οτι ενα παρακλαδι της ΝΔ με σκοπο να διαλυσει τους ψυφοφορους του ΚΚΕ εχει ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση με καποια σοσιαλιστικη κατευθυνση.

Και πριν αρχιζεις να βριζεις προσεχε τα λογια σου...

Δεν σε εβρισα, ουτε σε ειπα χαφιε, ουτε σε προβοκαρα.

vngelis said...

[quote="Ιανός"]Μπα, τι μας λες;
Ε, λοιπόν στο ξαναλέω:
[u][b]Αυτά που καμώνεσαι είναι χαφιεδίστικα κι αλήτικα.[/b][/u]
Στο νήμα που παραθέτεις εγώ, ο Οίστρος κι άλλοι κάνουμε καλαμπούρι.
Καλαμπούρι που είναι τόσο φανερό, που ακόμη κι ένας στόκος σαν κι εσένα θα μπορούσε να καταλάβει, αν δεν ήθελε, δολίως, να προβοκάρει και να κατασυκοφαντήσει.
Ο Βήχος, προς τιμήν του, ξεκαθάρισε σε όλους τους τόνους, πως με ξέρει και δεν είμαι ο Ιατρόπουλος.
Αλλά δεν σου φτάνει αυτό, θες να μάθεις και την ταυτότητά μου...
Ρε, [b]ΑΝΤΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ[/b]! Ξόμπλι.
Που τολμάς να γυρεύεις και τα ρέστα, όταν προκαλεις κι απαιτείς ( ! ) να αποκαλύψουν την ταυτότητά μου.
[b]Αυτό, ρε, είναι χαφιεδιλικί.[/b]
ΑΤΟΦΙΟ ΧΑΦΙΕΔΙΛΙΚΙ.
Άντε να χαθείς, μ' έκανες και λερώθηκα πάλι, που κάθομαι και κουβεντιάζω μαζί σου.
[b]ΟΥΣΤ ΡΕ[/b][/quote]

Εαν προσεξεις δεν ειπα εγω οτι εσυ ο Ιανος εισαι ο Ιατροπουλος. Ειπα οτι αυτο λεγεται απο τρεις συγκεκριμενους μερη. Εσυ μετα λες οτι κανεις ανεκδοτα με τον Οιστρο και οτι ο Βηχος ξεκαθαρησε ποιος εισαι αφου ειπε επισης και το ακολουθο
[quote]
Είπα δε θα ξαναγράψω αλλά το δικαίωμα να απαντώ σε κάθε κακόβουλο, λαθεμένο ή αλήτικο σχόλιο το έχω...
Μαζί σου δεν ασχολήθηκα κύριε ΙΑΝΕ. Κάνε μου επιτέλους τη χάρη να μην ασχολείσαι μαζί μου.Το "χιούμορ" σου για το ΠΚ που κάποτε ΕΓΛΥΦΕΣ όπως κάνεις κι εδώ καταντάει γελοίο.[/quote]

[b]Αφου το Ρεσαλτο ξεκαθαρησε οτι εσυ δεν εισαι ο Ιατροπουλος για μενα αρκει αυτο αφου δεν μου εχουν δωσει καμμια αφορμη να μην τους πιστευω και δεν χρειαζεται να συνεχιστη η συζητηση περι τις ιδιοτητας σου, που κρατιεται μυστικη για αδιευκρινιστους λογους...[/b]

Το ερωτημα ομως μενει περι την πολιτικη σου τοποθετηση οτι ενα τμημα της αριστερας πρεπει να ενταχθει η να υποστηριξη την κινηση του Καρατζαφερη και οτι το σκεπτικο ειναι για να παμε προς τις μαζες αφου τα κοινοβουλια ειναι αστικα και αυτη ειναι η μονη πολιτικη που ειναι... εφικτη.

Εγω διαφωνω οχι μονο με την λογικη σου αλλα επισης με τους χαρακτηρισμους τις κινησης ΛΑΟΣ που απλως ειναι προσορινο δημιουργημα του κατεστημενου για να παρει ψυφους του ΚΚΕ και οταν φουσκωση σαν βατραχος, το ΛΑΟΣ θα κοιταξη να μπει σε καποια κυβερνητικη συμμαχια οπως εκανε και η Λιγκα του Βορρα στην Ιταλια, που αφου μπηκε στην κυβερνηση Μπερλουσκονι υπστηριξε την πολιτικη των ανοικτων συνορων...

Επι του πολιτικου σκελους τις ερωτησεις μου θα απαντησεις?

Nativist said...

Ούτε εγώ πιστεύω, Βαγγέλη, ότι ο Ιανός είναι ο Ιατρόπουλος. Ο τελευταίος μπορεί σε πολύ κόσμο να μην είναι συμπαθής, να μην αρέσει το στυλ του. Όμως, έχει κάποια προσωπικότητα και ένα επίπεδο. Ο άλλος είναι ένας φτηνός παρλαπίπας που προσπαθεί να πουλήσει μούρη δήθεν διανοούμενου. Ένας γλοιώδες υποκείμενο που χρησιμοποιεί την κολακεία και το γλείψιμο κατά κόρον για να γίνει αρεστός και κατόπιν φτύνει εκεί που έγλειφε για να γίνει αρεστός κάπου αλλού. Με δύο λόγια, ένα ανθρωπάκι. Καμμία σχέση με τον Ιατρόπουλο.
Δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχολείσαι μαζί του. Σπαταλάς άδικα την ώρα σου.