Sunday, November 15, 2009

Αγωγή κατά των υπευθύνων του site ΠΑΤΑΡΙ

Κατατέθηκε σήμερα Αγωγή κατά των υπευθύνων του site ΠΑΤΑΡΙ

Η υπομονή έχει πια εξαντληθεί. 4-5 ρατσιστές και χυδαίοι προβοκάτορες, λασπολόγοι και συκοφάντες εδώ και μήνες κοπρολογούν σε βάρος μου και σε βάρος του ΠΚ, στην ιστοσελίδα τους ΠΑΤΑΡΙ και τις τελευταίες ημέρες όλο το 24ωρο δημοσιεύουν τις χυδαιότητές τους, φωτογραφίες και τις προβοκάτσιες τους, στο φόρουμ μας.

Τους είχα προειδοποιήσει να σταματήσουν. Εγώ δε τους ενοχλώ. Οι κανίβαλοι αυτοί δεν κάνουν πολιτική κριτική. Αν έκαναν θα ήταν σεβαστή όσο κι αν διαφωνούμε. Όμως οι συκοφαντίες τους ότι …τα παίρνω από το Σόρος (!!!), ότι είμαι επιδοτούμενος από τον… Κακλαμάνη (!!!), ότι... πίνω τον καφέ μου στη ΓΑΔΑ κλπ., οι απειλές τόσο γραπτές όσο και προσωπικά στον Αγ. Παντελεήμονα και η επίθεση εναντίον μου υπάρχουν σε φωτογραφίες και μαγνητοφωνημένες - όπου ακούγονται οι απειλές τους - και βρίσκονται στην Αγωγή. Θα κληθούν να αποδείξουν τις συκοφαντίες τους.

Η αλητεία αυτή των ρατσιστών, ακύρωσε δύο Συναυλίες όπου είχα την καλλιτεχνική επιμέλεια και στη συνέχεια μαζί με άλλα φασιστικά site (όπως η Χρυσή Αυγή) άρχισαν τις χυδαιότητες ότι είμαι επιδοτούμενος του δήμαρχου Αθηναίων (που δε τον έχω συναντήσει, ούτε τυχαία, μπροστά μου).

Έχω μαζέψει όλα τα στοιχεία για την Αγωγή που κατέθεσα σήμερα, τα περισσότερα βέβαια εξακολουθούν να υπάρχουν αναρτημένα στη σελίδα των ρατσιστών του Παταριού. Εκεί όπου βρίσκονται Κώλ..., κλανιές, εμετικά σχόλια. Οι υπεύθυνοι του sait επικροτούν αυτές τις αλητείες και έχουν νομικές συνέπειες.
http://politikokafeneio.com/Forum/viewtopic.php?p=160944#160944

No comments: