Wednesday, May 09, 2007

Ποιοι Καλυπτουν την Πλαστοπροσοπεια και Γιατι στο Ρεσαλτο?

Ενω ο Θυμιος ζητουσε επονυμια και κλειστο συστημα στο Φορουμ ο ιδιος χρησιμοποιησουσε πολλαπλες περσονες, πλαστοπροσοπεια υπαρκτων προσοπων και εβαζε παγο σε οσους εναντιονοντουσαν σε αυτες τις λογοκριτικες τασεις.

Κατοπιν εορτης εφευρεσε και τον ΙΑΝΟ. Ειναι ο ΙΑΝΟΣ η ειναι μια εικονικη του πρωσοπικοτητα? Τοσο ο Ουζερι ο Μπελαμης οσο και ο Κοναπο και ο Χαν Σολο γνωριζουν εαν ο Θυμιος ειναι πλαστοπροσοπος κλεβοντας ιδιωτητες αλλωνων και χρησιμοποιοντας αυτες για τα σχεδια του. Το ζητημα ομως μπαινει οτι εαν εχουμε κανει κριτικη γι'αυτο το ακριβως το ζητημα στον Βηχο, δεν μπορει να εξαιρηται ο Θυμιος. Τα υπουλα μεσα δημιουργουν υπουλους σκοπους. Η σιγη ιχθυος των παραπανω συντροφων οδηγει σε ποιο συμπερασμα? Οτι καλυπτουν τωρα την πλαστοπροσοπεια η δεν περνουν θεση?

Απο παλιες κοντρες στο Ρεσαλτο

Όταν κάποιος δημοσιεύει το ονοματεπώνυμό του και τη φωτογραφία του σε μια ανοιχτή και ανώνυμη συλλογικότητα, προσβάλλει το μέσο και τους χρήστες του. Δημιουργεί έναν όρο, μια συνθήκη συμμετοχής αποκλειστικά για τον εαυτό του, παραμερίζοντας τους όρους χρήσης ή αν δεν υπάρχουν, το σύνηθες και καθημερινό. Είναι αυτονόητο γενικώς ότι τα ηλεκτρονικά δίκτυα βασίζουν την ευελιξία τους και την γεωμετρική προοδό τους στην ανωνυμία. Δυστυχώς διαπιστώνεται ότι στην Ελλάδα ανθεί ακόμα και στο internet το παράλογο αξίωμα του "ξέρεις ποιός είμαι εγώ, ρε;". Διανθίζεται μάλιστα πότε πότε και με το εξίσου παράλογο "να ποιός είμαι εγώ, ρε!". Τα διαπιστευτήρια ενός χρήστη είναι η εν γένει παρουσία του στο μέσο και όχι το βιογραφικό του. Η εξίσωση της ανώνυμης συμμετοχής με ύποπτη δράση ή πρόθεση είναι απλώς μια ακόμα αποκάλυψη της απόλυτης άγνοιας του μέσου και των παραμέτρων του. Η ανωνυμία είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την την πολιτική και την κινηματική δράση εκ γεννετής. Δεν υπήρξε ούτε θα υπάρχει αντάρτικο, οδόφραγμα, οργάνωση ή αντίσταση συγκροτημένη από επώνυμους που δήλωναν με την πρώτη ευκαιρία το ονοματεπώνυμο, το τηλέφωνο, το e-mail και τη φωτογραφία τους. Δεν υπήρξε ούτε θα υπάρξει επίσης έμπειρος αντι-εξουσιαστής (γενικευμένος όρος) που δηλώνει δημοσίως που μπορούν να τον πάρουν τηλέφωνο και ποιά είναι η ηλεκτρονική του διεύθυνση. Μπορεί κανείς να μην ενδιαφέρεται για το εάν γίνεται αντικείμενο μελέτης από την εξουσία, τουλάχιστον ενδιαφέρεται σε πρώτο βαθμό να μην συμβεί αυτό σε κάποιον τρίτο. Η δημοσίευση των προσωπικών δεδομένων ακυρώνει αμέσως κάθε έννοια συνομωτικότητας και δείχνει ότι τα αντανακλαστικά είναι χαλαρωμένα. Παρατηρώ ότι όποτε ασκείται κριτική σε συγκεκριμένο πρόσωπο, που επέλεξε το ίδιο να συμμετάσχει επώνυμα και να δημοσιεύει ακόμα και το που μένει, ξεκινά ένα trolltalk άνευ προηγουμένου. Είναι άλλο ένα δείγμα απαξίωσης πρώτον του μέσου, δεύτερον των χρηστών του και τρίτον της ίδιας της έννοιας της ηλεκτρονικής επικοινωνίας. Η ανικανότητα διαλόγου είναι εμφανής. Οι δύο βασικοί ανθρώπινοι όροι μιας οποιασδήποτε ηλεκτρονικής κοινότητας είναι ότι όλοι συμμετέχουν και δεύτερον όλοι είναι ίσοι. Όποιος δεν μπορεί να δεχτεί αυτούς τους δύο όρους και να τους σεβαστεί χωρίς εξαιρέσεις, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να αφήσει τους υπόλοιπους στην ησυχία τους. Κάποιοι πρέπει να ξυπνήσουν και να συνειδητοποιήσουν ότι το ημερολόγιο γράφει 2006 και όχι 1960.


------------------------------------------------------
_________________
"Ο σκοπος της εισαγωγης ξενων εργατων απ'τους εργοδοτες ειναι η διαιωνηση της σκλαβιας"
Μαρξ
Στην εποχή της παγκοσμοιοποίησης, ο ελληνικός εθνικισμός αποτελεί απαραίτητη ανάγκη για την επιβίωση του ελληνικού έθνους...
http://vngelis.blogspot.com/


Θυμιος
Εδώ μπερδεύονται πολλά ζητήματα. Με αναρχικά κουδουνίσματα περί ανοικτού και ελεύθερου φόρουμ (το αντίστοιχο της «ελεύθερης και ανοικτής κοινωνίας») φτάνουμε στο σημείο να καταργούμε τα ΣΥΝΟΡΑ και τα ΟΡΙΑ!!! Και μάλιστα μέσα σε ένα όχι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόσμο, αλλά μέσα σε ένα ΕΙΚΟΝΙΚΟ: στο διαδίκτυο. Επειδή το κείμενο που παρέθεσε ο σ. Βαγγέλης (καθαρά αναρχικής υφής) έθεσε πολλά ζητήματα, θα προβώ σε κάποιες ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ παρατηρήσεις.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΡΩΤΗ. Δεν υπάρχει «ελεύθερος και ανοικτός» ΔΙΑΛΟΓΟΣ (και μάλιστα σε εικονικούς κόσμους) μέσα σε συνθήκες καπιταλιστικής αποσύνθεσης και νεοταξικής κυριαρχίας. Όσο πιο «ελεύθερος» είναι αυτός ο «διάλογος» τόσο και πιο ανελεύθεροι και υποταγμένοι είναι οι άνθρωποι. Μια τέτοια «ελευθερία» βρίσκεται δραματικά ΠΙΣΩ και από τις κοινοβουλευτικές αστικές ελευθερίες. Αναπαράγει και ανακυκλώνει την αποσύνθεση που ζούμε, τον εκφυλισμό των εκλογικών διαδικασιών, την κατάντια των ΜΜΕ. Και όλα αυτά στον υπερθετικό βαθμό. Μια τέτοια «ελευθερία» είναι η ασυδοσία χωρίς ΣΥΝΟΡΑ, είναι η κυριαρχία του υπάρχοντος: Ισοπέδωση, πολτοποίηση, καταναλωτισμός χωρίς όρια, ναρκισσισμός και ατομισμός χωρίς όρια, σκουπίδια χωρίς ΣΥΝΟΡΑ.
ΚΑΤΩ από άλλες κοινωνικές ΣΥΝΘΗΚΕΣ, όταν η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ θα ζει στους ρυθμούς της επαναστατικής δράσης και του ΑΜΕΣΟΥ κοινωνικού ελέγχου, τότε και μόνο ΤΟΤΕ θα γίνει δυνατή και αντιστοίχιση του «εικονικού κόσμου»…

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ. Αυτά περί «ανοικτών συλλογικοτήτων» είναι αναρχικές μπούρδες. Αυτό είναι και το νέο ιδεολόγημα της παγκοσμιοποίησης. Η συλλογικότητα δεν είναι ένας ετερόκλητος (και μάλιστα εικονικός) ΑΧΤΑΡΜΑΣ. Η συλλογικότητα αποτελεί το προϊόν ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ διαμόρφωσης πάνω σε ΤΑΥΤΙΣΕΙΣ: Ταξικές, εθνικές, αγώνων, ΙΔΕΩΝ, συμφερόντων. Δηλαδή είναι ΔΕΣΜΟΙ κοινωνικοί, εθνικοί, ιστορικοί, πνευματικοί κλπ Είναι προϊόντα ΚΟΙΝΩΝ ΒΙΩΜΑΤΩΝ, προϊόντα αποκρυσταλλωμένα σε ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. Ο αχταρμάς είναι το εντελώς αντίθετο: Είναι η ισοπέδωση και η πολτοποίηση των συλλογικοτήτων: αυτός είναι ο κοσμοπολιτισμός στην ΠΡΑΞΗ…

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΡΙΤΗ. Το ανώνυμο δεν σημαίνει ΑΠΡΟΣΩΠΟ. Το «πρόσωπο» είναι ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ με ιστορική, κοινωνική, πολιτική και ψυχολογική ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ. Χωρίς τέτοια ταυτότητα, χωρίς δηλαδή «πρόσωπα» ΖΩΝΤΑΝΑ κανένας ΔΕΣΜΟΣ και καμιά ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ δεν μπορούν να οικοδομηθούν. Τα αλλοτριωμένα αυτόματα δεν είναι ικανά για ΤΙΠΟΤΑ. Η ανωνυμία που καταργεί το «πρόσωπο» καταργεί την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ του, μετατρέπει τον κοινωνικό άνθρωπο σε ένα κατακερματισμένο ον, σε μόρια με διάφορες λεκτικές ετικέτες, σε πολυπροσωπία. Αυτά θέλει και επιδιώκει η Νέα Τάξη…

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ. Όταν κτυπάμε τις αστικές δομές εξουσίας δεν ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι είμαστε ενάντια σε κάθε ΚΥΡΟΣ ή ΕΞΟΥΣΙΑ. Αυτό είναι αναρχική δημοκοπία. Τα «είδωλα» της αστικής εξουσίας, όπως το ΟΝΟΜΑ, η σπουδές, το επάγγελμα, τα προσόντα γενικά και τα διαφημιστικά, καταναλωτικά ντεκόρ ΒΕΒΑΙΩΣ πρέπει να κατεδαφιστούν, γιατί σηματοδοτούν ένα «κύρος» νόθο και κατασκευασμένο. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πηδήσουμε στο άλλο άκρο και θα ισοπεδώσουμε και το κύρος που κατακτά ο άνθρωπος μέσα από την ιστορία, τους αγώνες, τις ΙΔΕΕΣ του και τη συμπεριφορά του. ΠΟΤΕ οι επαναστάτες δεν τάχθηκαν ενάντια σε ένα τέτοιο ΚΥΡΟΣ, διαφορετικά θα έπρεπε να αλλάζουν και το όνομά τους. Θα έπρεπε, πχ, Ο Μαρξ, ο Λένιν, ο Τρότσκι σε κάθε σύγγραμμα ή σε κάθε άρθρο να αλλάζουν και το όνομα. Τα ψευδώνυμα που χρησιμοποιήθηκαν για συνωμοτικούς λόγους δεν τα άλλαζαν, ήταν το ιστορικό, κοινωνικό, πολιτικό τους πρόσωπο: η προσωπικότητά τους και το ΚΥΡΟΣ τους.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΕΜΠΤΗ. ΟΥΔΕΙΣ ζητά εδώ μέσα αστυνομική ταυτότητα, τίτλους σπουδών, επάγγελμα, φήμη κλπ. Την ΠΟΛΙΤΙΚΗ του ταυτότητα ζητά, το «πρόσωπό» του, γιατί χωρίς αυτά κανένας πραγματικός διάλογος δεν μπορεί να γίνει, καμιά ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ δεν μπορεί να υπάρξει, καμιά ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ δεν μπορεί να επιτευχθεί. Και χωρίς «πρόσωπα» που να επικοινωνούν καμιά κοινότητα ΙΔΕΩΝ και ΔΡΑΣΗΣ είναι δυνατή…

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΤΗ. Λυδία λίθος των ιδεών είναι η πράξη. Ποιες είναι οι εμπειρίες; Τι γίνεται στο ΙΝΤΥ και το Π.Κ.
Το ΙΝΤΥ είναι ΣΥΝΕΠΕΣΤΑΤΟ σε αυτή τη λογική; Αναπαράγει την ισοπέδωση, την πολτοποίηση των ιδεών την καταστροφή κάθε γόνιμου διαλόγου. Όσα δηλαδή επιδιώκονται από τους μηχανισμούς της καπιταλιστικής χειραγώγησης, όσα προβάλλονται από τα νέα ιδεολογήματα περί κατάργησης των ΟΡΙΩΝ, της ιστορίας, του «προσώπου» κλπ.
Και ο Οβελίξ είναι συνεπής με αυτά που υποστηρίζει.
Ο Βαγγέλης προκαλεί έκπληξη, αν και πρακτικά ΕΝΕΡΓΕΙ εντελώς διαφορετικά: δεν έκρυψε ποτέ το πολιτικό του πρόσωπο και ούτε κατασκεύασε άλλα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πολιτικά πρόσωπα…


vngelis
Εγινε διευκρινιση στο ζητημα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος Επεξεργασία/Διαγραφή αυτού του μηνύματος
οτι δεν ζητιεται η ταυτοτητα των χρηστων με τηλεφωνο διευθυνση κτλ. Αυτο λοιπον με καλυπτει.



Στα 6 σημεια προηγουμενα συμφωνο.

Στο μονο που δεν συμφωνο ειναι οτι εαν καποιος θελει να ανεβασει καποιο μυνημα και να συμμετασχει θα πρεπει πρωτα να συνδεθει και να δωσει ηλεκτρονικη διευθυνση. Αυτο δεν δυσκολευει την ανοιχτη συμμετοχη διαφορων χρηστων που επεμβαινουν στις συζητησεις χωρις να εχουν γινει μελοι?

Στην Πραβδα του Λενιν υπηρχε τμημα οπου αναγνωστες εστελναν ρεπορταζ απο απεργιες κτλ προς το κεντρο και δημοσιευοντουσαν και για λογους ασφαλειας δεν δημοσιευαν το ονομα του αναγνωστη. Υπαρχει τροπος να διαφυλαχτει αυτο το συστημα εδω, πχ ο ανονυμος χρηστης να πει κατι χωρις να ενωθει και εαν οχι γιατι δεν δημιουργηται ενα μονο μερος για τους 'ανονυμους'?

Επειδη ειναι δυσκολο να υπαρχει επι 24ορης βασης 'ελεγχος' στα σαιτ και ανα πασα στιγμη καποιος μπορει να ανεβασει οτι θελει υπαρχει η πιθανοτητα να κλειδωνεται το σαιτ μετα τα μεσανυχτα η της ωρες που γινοντα οι πιο πολλες επιθεσεις?

Για μενα τοσο το Ιντυ και το ΠΚ ειναι κλειστα φορουμ με την εννοια οτι στο πρωτο οτι δεν τους αρεσει ουτε στα κρυμμενα το βαζουν ενω στο δευτερο οτι δεν συμφωνει με την ΣΟ το τορπιλλιζουν οι ιδιοι με πολλαπλα νικ για να φανει οτι πολλοι διαφωνουν.

Με λιγα λογια δεν νομιζω οτι η διαφορα συνοπσιζεται σε οργανωτικα μονο μεσα αλλα ειναι η πολιτικη αντιμετωπιση των διαφωνουντων και κατα ποσο η ΣΟ οποιουδηποτε φορουμ αφηνει ατομα να εκθεσουν τις αποψεις τους ακομα και εαν ειναι κατα την αποψη τους αντιθετες και λανθασμενες. Με σωστη πολιτικη διαχειρηση μπορει να γινεται διαλογος εαν οι χρηστες τηρουν φυσικα καποιους βασικους κανονες.

Το προβλημα ειναι εαν συμφωνουν οι υπαρχοντες χρηστες στο να πανε σε κλειστο συστημα και εαν αρκουν αυτοι οι χρηστες δηλαδη ποσοι ειναι που συμφωνουν και ποσοι πραγματικα επεμβαινουν σε διαλογους.

Απο πρωσοπικη αποψη δεν θα μπορουσα να χρησιμοποιο πολλαπλα νικ λογου γλωσσας και ορθωγραφιας. Το μονο προβλημα που θα εχω ειναι οτι θα πρεπει να εχω τους κωδικους προσβασης σε οποιοδηποτε μηχανημα χρησιμοποιο απο εδω και περα

11 comments:

vngelis said...

Κατ' αρχάς, απ' ό,τι θυμάμαι, το "κλειστό φόρουμ" αποφασίστηκε μετά από συζήτηση όλων μας.
Μετά, με "εφεύρεσε" ο Θύμιος;;;
Τι είμαι, ρε Βαγγέλη, ο τηλέγραφος; Rolling Eyes
Δεν με εφηύρε κανείς, σε διαβεβαιώ.
Μέσα στον κειμενικό διαδικτυακό κόσμο, "είμαι" επειδή γράφω. Όπως, άλλωστε, κι εσύ κι ο Τούμπανης κι ο Βήχος κι ο Θύμιος κι όλοι.
Αυτό μας έχει "φάει" μέσα στο διαδίκτυο: έχουμε αλλοιωθεί σε περσόνες, έστω κι αν αυτή είναι μια και μοναδική. Ωστόσο, κάποιοι τολμούμε να δείξουμε το πρόσωπό μας. Όχι, βεβαίως, με το να "αποκαλύψουμε" την ταυτότητά μας μέσα στο διαδίκτυο, αφού κάτι τέτοιο θα παραβίαζε την αρχή της ανωνυμίας που αποτελεί έναν βασικό όρο του μέσου, αλλά επικοινωνώντας απ' ευθείας με άλλους χρήστες.
Όπως και να 'χει, σ' έναν μεγάλο βαθμό απομακρυνθήκαμε κάποιοι από τις οργανώσεις και τις ζωντανές πολιτικές διεργασίες και ζυμώσεις και καταντήσαμε ΟΛΟΙ μας διαδικτυακές περσόνες.
Οι σύντροφοι που αναφέρεις δεν έχουν καμιά υποχρέωση να "απολογηθούν" για μένα ή για κανέναν άλλον, παρά μόνον για τον εαυτό τους.
Σου είπα πως αν αμφιβάλλεις για την "ταυτότητά" μου ή για την πατρότητα των δημοσιεύσεών μου, μπορούμε να συναντηθούμε στα γραφεία του περιοδικού και να σου λυθούν οι απορίες.
Υπεράνω κριτικής δεν είναι ουδείς. Ούτε ο Θύμιος, ούτε ο Βήχος, ούτε εγώ, ούτε εσύ, ούτε ο Τούμπανης, ούτε ο Θεός ο ίδιος (αν υπάρχει).
Άλλο όμως η κριτική κι άλλο η διαβολή. Στην κριτική απαντάς, στη διαβολή αμύνεσαι.
Κάπου αλλού, μέσα στο μπλοκ σου, διάβασα πως ξέρεις, επιτέλους, με βεβαιότητα πως με λένε Τάσο.
Επομένως, γιατί αφήνεις κατά καιρούς υπονοούμενα ότι είμαι ο Ιατρόπουλος; Δεν είναι διαβολή αυτό;
Επίσης, θα πρέπει να σου πω πως ο Θύμιος δεν με πήρε κανένα τηλέφωνο για να μου "ζητήσει συμπαράσταση", όπως "αναρωτήθηκες" μέσα στο μπλοκ σου.
Απλώς, όπως έγραψα και σε μια προηγούμενη δημοσίευσή μου, δεν είμαι απ' εκείνους που "γυρίζουν την πλάτη" σε συντρόφους, όταν αυτοί διαβάλλονται και συκοφαντούνται, ασχέτως αν με τους συντρόφους αυτούς έχω έρθει σε ρήξη, ασχέτως αν προσωπικά έχω πικραθεί από κάποιες συμπεριφορές τους προς εμένα.
Καθήκον του καθενός μας είναι να παραμερίζει τα "προσωπικά" και τους εγωϊσμούς όταν αδικούνται άνθρωποι, πόσο μάλλον σύντροφοι.

Παράθεση:
οταν αποκαλυφθηκε τι αντικομμουνιστης μεχρι το μεδουλι ειναι οταν ελεγε οτι χαιροταν για το εικονικο κρεμασμα του Σανταμ. Οταν σχεδον καθε σκεπτομενο ατομο το καταδικαζε ο Ιανος χαιροταν


Να ένα ακόμη παράδειγμα διαβολής.
Δεν είπα ποτέ ότι "χάρηκα" για το τέλος του ΣΧ, είπα πως η τύχη που του επιφύλαξε η ιστορία με άφησε παγερά αδιάφορο.
Μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά ανάμεσα στα δύο;
Ασφαλώς και μπορείς. Αλλά "επιλέγεις" να παραποιείς τη θέση μου για να οδηγηθείς στο "συμπέρασμά" σου, ότι είμαι δηλαδή ένας "αντικομμουνιστής μέχρι το μεδούλι".
Αλήθεια, ρε Βαγγέλη, εσύ από πού πήρες το κομμουνιστικό "πιστοποιητικό" σου;
Πάντως, σε αντίθεση μ' εσένα, ποτέ δεν υποστήριξα πως είμαι κομμουνιστής, παρά μόνον ότι αισθάνομαι αριστερός.
Έτσι κι αλλιώς, ο καθένας μας κρίνεται. Ποιος είναι ή δεν είναι κομμουνιστής φαίνεται από τη γενικότερη στάση και συμπεριφορά του καθενός μας. Γιατί πέρα από τα τσιτάτα και τις αναλύσεις, υπάρχει στην αριστερά κι ένα ήθος, που άλλος το διαθέτει κι άλλος όχι.
Τέλος πάντων, πολύ θα ήθελα να μου αναλύσεις το "σχέδιο" του Θύμιου.
_________________
"Μύρισε το σφαγείο μας θυμάρι
Και το κελί μας κόκκινο ουρανό"

vngelis said...

Οταν γνωστος Πανεπιστημιακος κανει δηλωσει οτι δεν εχει μπει στο ιντερνετ εδω και τρια χρονια και χρησιμοποιηται το ονομα του ανοικτα απ'τον Θυμιο τι συμπερασμα θελεις να παρω οτι εισαι αυτος που δηλωνεις? Δεν νομιζω.

Ο Βηχος ανοικτα εχει κανει δηλωσει οτι ο Φουντουρης ο οποιος εστησε και το Ρεσαλτο δουλευε για την ασφαλεια. Ο Θυμιος τον καλυπτει. Οταν ο Τουμπανης εχει κανει ανοικτη δηλωση επονυμα οτι ο Θυμιος εχει υποπτο παρελθον, και εχει πιστοποιητικα αντιδικτατορικα για να το κανει. Ουτε εσυ εχεις ουτε εγω.

Εγω δεν ξερω ποιος εισαι. Ετσι εχει υποθει απ'τον Θυμιο οτι εισαι ενας Τασος. Οπως δεν ηξερα ποιος ειναι ο Γκαγκαουζος και ο Οιστρος και μια σωρο αλλες 'προσοπικοτητες' στα Φορουμ. Με οσους ειχαν ενα αβαταρ και ηταν πραγματικοι δεν ειχα προβλημα της πολιτικης αντιπαραθεσης. Το προβλημα αρχισε οταν αποκαλυφθηκε οτι ο Βηχος χρησιμοποιουσε 10 αβαταρ και συζητουσε μονος του. Μια τακτικη που ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ εξ'ολοκληρου και ο Θυμιος.

Δεν μπορει λοιπον να παιζεται με δυο μετρα και δυο σταθμα να ζητατε επονυμια ενω οι ιδιοι να χρησιμοποιουν πολλαπλα αβαταρ και την ιδια στιγμη να λεει ο καθενας τον αλλο πρακτορα και να αφηνονται τα ζητηματα να κυλουν. Αυτο εχει πολιτικη σκοπιμοτητα. Αυτοι που λενε ο ταδε και ο ταδε ειναι πρακτορας χωρις τα αναγκαια πολιτικα συμπερασματα, οτι τελικα ΟΛΟ το διαδυκτυο ειναι ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ και οι κυριοι συντελεστες στην Ελλαδα γνωριζουν ο ενας τον αλλον και λειτουργουν πισωπλατα μιλωντας ο ενας με τον αλλον, το μονο σκοπο που εχουν δεν ειναι ουτε οι ειδησεις ουτε οι συζητησεις αλλα η αποοθηση νεων ατομων, την λογοκρισια και το κρυψιμο νεων που δεν συσχετιζονται με την πολιτικη τους. Δηλαδη Φορουμ τα οποια εχουν μια σκωτεινη ατζεντα να προοθουν η την πολυπολιτισμικοτητα η την αντιδραση σε αυτην σαν συμπλευση ακρας αριστερας και δεξιας.

Εσυ δεν δηλωνεις κομμουνιστης αρα δεν εχεις προβλημα με την πολιτκη μου τοποθετηση οτι εισαι αντικομμουνιστης μεχρι το μεδουλι. Και ο Μπλαιρ δηλωνει αριστερος ξεμεροβραδυαζει με τον Μπους ομως. Το τι δηλωνει ο καθενας ουτε που με νοιαζει οπως δεν με ενοιαζε για τον Γκαγκαουζο, τον ειπα ομως αρχι-φασιστα χωρις ουτε καν να γνωριζω ποιος ειταν και εκανε.

ΥΓ
Να μην πολυλογω. Ποτε θα γραψει ενα καινουργιο λογοδιαρροιο ο Θυμιος για τα επαναστατικα ατου των πολλαπλων περσονων και την πλαστοπροσοπεια? Ετσι για να καταλαβουμε πως διαφερει πολιτικα απ'τον Βηχο?

vngelis said...

edit: Επίσης, πριν από λίγο σε είδα, Βαγγέλη, να είσαι συνδεδεμένος στο φόρουμ.
Πώς, λοιπόν, δικαιολογείς το παρακάτω;


"Οταν ολοι γνωριζουν οτι δεν μπορω να συμμετασχω ουτε στο ΠΚ ουτε στο Ρεσαλτο ουτε στο Χαφιεδομυντια που εδειξε το δρομο τελικα σε ολους και τους ανοιξε τα ματια... ο Ιανος ασχολειται οχι με την κριτικη επι του περιεχομενου αλλα με το να λεει ως συνηθως αρλουμπες με το ιδιο μοτιβο του Πωσειδωνα που μας βγαζει ολους... τρελους."

Ιανος

Ομως οτι ανεβαζω σβηνεται. Αρα θα πρεπει να συμμετασχω εικονικα? Η να δημιουργο ενα νημα οπου μας λενε τρελους και μετα δεν μπορουμε να απαντησουμε? Μονο ενας φαφλατας του επιπεδου Ιανου θα μπορουσε να κανει τετοιο επιχειρημα...

Πρωτον- Με οποιον θελω μπορω να σε ταυτιζω. Δικαιωμα μου ειναι αρκει να εχω επιχειρηματα. Οσο μιλαω με εικονικες προσοπικοτητες εχω το δικαιωμα αυτο να κανω δηλωσεις για το ποιος εισαι οταν τιθεται το ιδιο και για το πρωσοπο μου.

Δευτερο-Εσυ ηρθες μετα απο πολυμηνη απουσια αφου εκθεαιζες το 'αριστερο' προσοπειο του Θυμιου στο ζητημα του Σανταμ, να τον υπερασπισης. Το βαρος της αποδειξης δεν βαρυνει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τον "κατηγορο" αλλα το τι λεει ο καθενας στην συγκεκριμενη περιπτωση. Μεχρι στιγμης 50 απαντησεις και το ουσιωδης δεν απαντιεται. Πως γινεται μεσα σε ΧΟΥΝΤΑ να υπαρχει Μαρξιστικο βιβλιοπολειο που εκδιδει κειμενα για τα 'ανταρτικα πολεων' (δηλαδη τρομοκρατες!) να κυνηγανε τον εκδοτη και να τον αφηνουν να εκδιδει τα περιοδικα? Η ερωτηση απο μονη της χρειαζεται απαντηση και μεχρι στιγμης σαν δικηγορος της κακιας ωρας του Ρεσαλτο δεν δινεις ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. Περιεργω δεν ειναι οπως προηγουμενα ΕΓΛΥΦΕΣ τον Βηχο και μετα ταχα κοντραριστικες μαζυ του.

ΤΡΙΤΟΝ-το εχασε το νουμερο και πηγες στο Τεσσερα. Ο Βηχος ειπε ανοιχτα οτι ο Φουντουρης εκτελουσε ενεργια της ασφαλειας οταν εστησε την αντι-βηχος ιστοσελιδα. Γιατι το εκανε? Ειναι αληθεια η ψεμμα?

Πεμπτων-εχω επανηλλειμενα κοντραριστει μαζυ σου γιατι εισαι αντικομμουνιστης μεχρι το μεδουλι. Ακομα και εκθεσεις των ΜΚΟ βγαζεις εναντια στο Βιετναμ. Τον Πουλιοπουλο μονο χαμαλαιωντα δεν τον ειπες. Την λαθρομεταναστευση την γλυφεις οπως τα μικρα παιδια τα γλυφιτζουρια με τις τοποθετησεις σου με αυτα που εγραψε ο Σαββας.

Η συμπεριφορα μου ειναι αναλογη των καταστασεων. Ποτε δεν γουσταρα γλοιωδεις χαρακτηρες σαν και εσενα που σκοπο εχεις την διαλυση οποιασδηποτε πολιτικης τοποθετησεις που δεν αναπαραγουν τα ΜΜΕ. Ο Κοναπο (εαν ειναι και αυτος!) σου λεει κατι επουσιωδης. Μην ασχολησαι και πολυ επειδη θα εκθετεις και την ολη παρεα.

ΥΓ-Τελικα ηρθε η απαντηση του Θυμιου στο υφος και το υψος ενος τσιτατου του Τροτσκυ. Ωπα ρε μεγαλε εαν διαφωνισουμε με την πλαστοπροσοπεια που εχει κανει και τις μεθοδους αντιγραφης του ΠΚ δεν διαφψωνουμε με εσενα αλλα με τον ...Τροτσκυ. Δηλαδη λεει ο Γιαννης Παπαμιχαηλ ψεμματα οτι χρησιμοποιης το ονομα του για να ανεβαζεις κειμενα που εσυ ο ιδιος εγραψες?
Δεν ζητησε κανενας πιστοποιτηκο μαρξισμου. Αλλα οταν γραφεις οτι σε κυνηγουσε η Χουντα και ειχες και βιβλιοπολειο την ιδια ωρα και την ιδια στιγμη δεν νομιζεις οτι τα ιδια ειπε και ο Τσιγαριδας για τον εαυτο του και δεν το εχαψε ο Κανας?

vngelis said...

Kαλά βρε Ovelix σύντροφος με πείρα ακόμα δεν κατάλαβες τι κουμάσια κάνουν κουμάντο στο Ρεσάλτο; Αλλά και οι...σύντροφοι Τούμπανης και Βαγγέλης δεν πάνε πίσω. Ο δε Βαγγέλης το χρειαζότανε αυτό το χουνέρι. Δεξιός ψάλτης του Θύμιου είχε καταντήσει.
Μην ασχολείσαι άλλο με δαύτους. Λερώνεσαι και που τους αναφέρεις και τους μεν και τους δε.
Εδώ δε τους έσβησε κανένας. Ο Τούμπανης ότι ήθελε το έγραψε. Οταν όμως του έγινε δικαιολογημένη κριτική έγινε καπνός. Τι να πεις μετά; Παράτα τους στην κακομοιριά τους.
------------------------------------

Ενας παραπανω θαμωνας προφανως του ΠΚ. Εδω λεει δεν τους εσβησε κανενας... Στο Ρεσαλτο ο Ιανος λεει οτι μπορω να δημοσιευω οταν μονο η λογοκρισια κυριαρχη και στα δυο σαιτ. Δεν απαντησαμε λεει στις καταγγελιες. Ποιες ειναι αυτες? Οτι ο Θυμιος και ο Βηχος παιζουν παιχνιδια 'αντι-πληροφορησης' η οτι λειτουργουν απο κοινου με το Χαφιεδομυντια.

Η λογοκρισια και στα ΤΡΙΑ σαιτ αυτο δειχνη. Τιποτ'αλλο.

vngelis said...

Απ'τον Obelix,

Τα παρακάτω αφορούν το ακόλουθο βήμα του "Ρεσάλτο":

http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=12699#12699

και αυτή τη στιγμή περιμένουν έγκριση προκειμένου να εμφανιστούν(;) σε αυτό.


ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ να χαρακτηριστεί (με όλο το σεβας!) αυτό που εκτυλίσσεται στο παρόν βήμα;

Στις 2 Μαίου ο σ. Θύμιος έγραψε:

Θύμιος έγραψε:
Αρκετά ανεχτήκαμε τα συνωμοσιολογικά σενάρια, τις ανακρίβειες και τις συκοφαντίες, υποθέσεις και υπαινιγμούς αρρωστημένων εγκεφάλων και τα ερωτηματικά του τύπου: «Ποιες οι σχέσεις Χαφιεδομύντια, ΠΚ και ΡΕΣΑΛΤΟ εξ αρχής;»!!!
Ο καθένας ας πιστεύει ό,τι θέλει και ας διαδίδει ό,τι θέλει.
ΕΔΩ ΜΕΣΑ όμως δεν θα περνάνε τέτοιες προβοκατόρικες πρακτικές συνωμοσιολόγων. Τα κόλπα της παλιάς ΕΔΕ που κατηγορούσατε για πράκτορες όλους, π.χ τον Πάμπλο τον είχατε «στολίσει» στη «Σοσιαλιστική Αλλαγή» άπειρες φορές, εδώ δεν θα περάσουν. Βγάλτε ένα δικό σας εντυπάκι και φτιάξτε ένα δικό σας σάιτ να τα γράφετε. Αρκετά μαζί σας…


Και, αμ' έπος αμ' έργον, οι σσ. Vngelis και Τούμπανης ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ FORUM TOY "ΡΕΣΑΛΤΟ". Ή κάνω λάθος; Κείμενό τους δεν είδα να εμφανίζεται από την αρχή του μήνα...
Παρ' όλα αυτά η συζήτηση συνεχίζεται...ερήμην τους! Σε μία εντυπωσιακή πραγμάτωση του "ο παπάς ευλογάει τοα γένια του", πλήθος συνομιλητές γράφουν και ξαναγράφουν στο παρόν βήμα, κατακεραυνόνοντας τους δύο παραπάνω συντρόφους, φτάνοντας έως και ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ (βλέπε χαρακτηρισμό του σ. Τούμπανη ως ΨΥΧΟΠΑΘΟΥΣ) και βεβαιώνοντας ξανά και ξανά τις πεποθήσεις τους υπέρ του σ. Θύμιου και του "Ρεσάλτο"...Όλα αυτά δε, ΧΩΡΙΣ δυνατότητα στους σσ. Vngelis και Τούμπανη να απαντήσουν - ενώ τόσο συχνή αναφορά γίνεται στα ονόματά τους, και μάλιστα ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ! (Εκτός και αν δεν έχουν αποκλιστεί από το "Ρεσάλτο" και η απουσία τους είναι ηθελημμένη!)

Αλήθεια..επιχείρησε κανείς εκ των συμμετεχόντων στο παρόν βήμα να δημοσιεύση τις ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ αυτές κατά των σσ. Τούμπανη και Vngelis στο vngelis.blogspot.com? Μήπως του αρνήθηκαν την εκεί πρόσβαση; Αν όχι, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΔΩ, ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ, ΩΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ; Έχω μάλιστα την εντύπωση πως ο σ. Vngelis παίρνει Ο ΙΔΙΟΣ πρωτοβουλία να αναδημοσιεύει εκεί κείμενα του σ. Θύμιου, προκειμένου να πει ό,τι έχει να πει - σε ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ με τον τρόπο που λειτουργεί το παρόν βήμα!

Επίσης: ΓΙΑΤΙ ΑΝΟΙΧΤΗΚΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΗΜΑ, ενώ το άλλο, όπου εμφανίζoνταν τα μηνύματα του σ. Vngelis (ΔΕΝ εξετάζω αυτή τη στιγμή αν ήταν σωστά ή εσφαλμένα) ΚΛΕΙΔΩΘΗΚΕ; Όταν κλειδώνει ένα βήμα ΤΙ σημαίνει, αν όχι ότι η διαχέιρηση του forum κρίνει ως ορθή την ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ; Οπότε, όμως, ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΗΜΑ, όπου η ίδια αυτή συζήτηση συνεχίζεται ΧΩΡΙΣ ΑΜΕΣΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ, ΚΑΙ - ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ - ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΡΤΙΚΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ;

Δεν δίνεται η εικόνα σάμπως το παρόν βήμα να άνοιξε απλά και μόνο γιά να προσφέρει ένα είδος ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ "ΖΗΤΟΚΡΑΥΓΩΝ", "ΕΓΚΩΜΙΩΝ" ΚΑΙ "ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ"; Ακόμα και αν υποθέσομε πως τα δημοσιεύματα των σσ. Τούμπανη και Vngelis ήταν απαράδεκτα (ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΘΕΣΗ ΕΠ' ΑΥΤΟΥ, ΕΤΟΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!) και πάλι το παρόν forum δεν εκτίθεται δίνοντας αυτή την εικόνα;

Δημοσιεύστε ό,τι γράφετε εδώ σε μέρος όπου οι σσ. Vngelis και Τούμπανης να σας απαντήσουν ακριβώς κάτω απο το δημοσίευμά σας! Αυτό είναι το σωστό! Αν έχει γίνει ήδη, παρακαλώ να μου δώσετε σχετική παραπομπή!
_________________
Ο εχθρός του εχθρού μας δεν είναι, κατ' ανάγκην, φίλος μας.
ILS SONT FOU CES AMERICAIN!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

vngelis said...

Που πηγε ο Ιανος?

Τον εκρυψαν παλι? Η μηπως επανεμφανστη σαν Γιαννης Παπαμιχαηλ?
Η εντυπωση που προκαλει το γεγονος οτι ο Βηχος αφου εκανε τοσο αγωνα να αποδειξη οτι δεν χρησιμοποιη πολλαπλα νικ αυτη τη στιγμη το μονο που ειπε ειναι οτι υποστηριζει τον ...Θυμιο.

Περιεργο και αυτο. Λογικα θα επρεπε να τον ειχε χεσει αφου τα ιδια λενε και γι'αυτον. Λογικα. Αλλα εδω δεν εχουμε να κανουμε με λογικη αλλα με το ιντερνετ.

Ο Κωνσταντινος και οι αλλες 10 περσονες στο ΠΚ που πηγαν? Που πηγαν και οι αλλες 10 περσονες στο Ρεσαλτο. Αργια η μετεκπαιδευση? Τελειωσε το μεροκαματο? Η μηπως ειχαν προκυρηξεις να γραψουν σε καμμια εφημεριδα ...οπως το Ποντικι?

vngelis said...

και το ψεμμα συνεχιζεται...

1. Δεν εσβησε ο Βηχος τις δηλωσεις Κανα οταν πρωτο-εμφανιστηκαν οπως το ιδιο ακριβως εκανε και το Χαφιεδομυντια?

2. Δεν ανεβασαν απ'το κλειστο συστημα μελων στο ΠΚ λογια δικα μου που δεν ειχα γραψει αναγκαζοντας με να πω πως θελω να αποσυρθω και μετα ο Βηχος δεν ειπε πως δεν μπορει να το κανει αυτο, και μετα αφου εστειλα e-mail στα μελοι ... το εκανε.

3. Συντομα θα δημοσιευσω επικοινωνια Οιστρου τον οποιο εγλυψε τοσο ο Θυμιος οσο και Βηχος αφου τον γνωριζαν Εξ'Αρχης. Υπαρχει οργανωμενο σχεδιο και απ'τους δυο, απ'το Χαφιεδομυντια, απ'τους Ιους και απ'το κρατος το ιδιο να ταυτιστουν οσες αντιδρασεις υπαρχουν εναντια στην λαθρομεταναστευση και την αμερικανικη παγκοσμιοποιηση με την ακροδεξια. Οι πολλαπλες περσονες, οι υπογειες συννενοησεις, η επανεμφανιση εξαφανισμενων ατομων πχ Φουντουρη, Ιανου ακομα και του Μαγιολαδιτη ο οποιος συζητουσε ταχα με εμενα στο ΠΚ, πριν το σβησουν σε αυτο το σκοπο στοεχευουν.

Δεν θας σας βγει, οσο και να προσπαθητε.


KAVAFIS έγραψε:

Που το έχει γράψει αυτό ο Βαγγέλης; Και τι ρόλο μπορεί να παίζεις εσύ που απ’ τη μια χρησιμοποιείς την προσφώνηση «σύντροφε» και την ίδια στιγμή είσαι ικανός για τόσο βρώμικες ψευτιές σε βάρος του Βαγγέλη -ο οποίος μάλιστα έχετε αποκλειστεί απ’ αυτό το σάιτ και δεν μπορεί ν’ απαντήσει;


Kανένας δεν έχει αποκλειστεί στο Πολιτικό Καφενείο (αν εννοείς ότι τον αποκλείσαμε εμείς) . Και ο Βαγγέλης και ο οποιοσδήποτε μπορεί ελεύθερα να γράψει ότι θέλει. Ποτέ δε του σβήσαμε τίποτα κι ας μας κατηγορούσε ακόμα και για χρηματοδοτούμενους από τους...Σόρος, Τεγόπουλο!!!
Από μέλος τον σβήσαμε γιατί μας το ζήτησε ο ίδιος μέσα από αυτό το Φόρουμ.

vngelis said...

Και τα δυο παρακατω τα λεει ο Ιανος.

Κοντραριζεται ταχα για το ζητημα εναντια στις πολλαπλες περσονες απαντωντας στο Χαν Σολο.

Τωρα που αποκαλυφθηκε απ'τον Παπαμιχαηλ οτι δεν εχει χρησιμοποιηση η ανεβαση τιποτα στο ιντερνετ εδω και 2 χρονια, δεν λεει τιποτα για την τακτικη του Θυμιου.

Οταν κολυμπας μεσα στα σ... τι σου βγαινει? Αναλογα την περιπτωση λες οτι θες οποτε θες. Το ατομο που εγλυψε τον Βηχο, ο οποιος τον καλεσε να κανει εξεταση στον υπολογιστη του για τις καταγγελιες οτι χρησιμοποιη πολλαπλες περσονες και αρνηθηκε τωρα παιζει το ρολου του ...δικηγορου του Ρεσαλτο.

Γνωριζει ο ιδιος οτι ουτε για ροχαλα δεν κανει?

ΥΓ
Τι ενωνει τον Βηχο, Θυμιο, Χαφιεδομυντια? Απαντησεις σε λιγο αλλα οποιος θελει στελνει απαντηση στο σαιτ για να δουμε εαν ΞΕΡΟΥΝ οτι του ΞΕΡΟΥΜΕ...

ΙΑΝΟΣ
Συμφώνω φίλε Han Solo.
Πάντως, για να είμαστε απολύτως ειλικρινείς, αυτός ο απίστευτος τραμπουκισμός κι η επιχειρούμενη ανθρωποφαγία, καθώς και η τακτική των πολλαπλών περσόνων, της δημιουργίας αερικών, φανταστικών φίλων κι εχθρών, κλακαδόρων και "αγανακτισμένων συντρόφων", είναι προνόμιο, κυρίως, των, λεγομένων, "εναλλακτικών" sites και των φόρουμ τους.
Και για να είμαστε κι ακριβοδίκαιοι, πρώτος διδάξας είναι το indy.
Δείτε τι έγραφε, πριν πολύ καιρό, ο Ιατρόπουλος
(Παρακαλώ, δεν τον αναφέρω ως αυθεντία, ούτε ως προσωπικότητα. Απλώς η άποψή του έχει ενδιαφέρον και γι' αυτό την παραθέτω κι εδώ. Έχω κι εγώ τις ενστάσεις μου για το άτομο αυτό. Οπότε, σας κάνω έκκληση, ας μην γίνει αυτό το νήμα μια ακόμη από τις γνωστές "Ιατροπουλιάδες"):

Παράθεση:
Είσαι καινούριος όμως στο ΙΝΤΥ. Σε λίγο θα μάθεις να χρησιμοποιείς κι εσύ, εδώ στο ΙΝΤΥ, "νικ-νέϊμς", όπου θα βιώσεις το υπερρεαλιστικά οξύμωρο, να συμφωνούν μαζί σου, όλοι αυτοί που σε καθυβρίζουν, βαλτοί από "άλλους' που υπηρετούν "άλλες" πιάτσες, απ' αυτές που εσύ κινείσαι και τους χαλάς τη μαγιονέζα! Γιατί θα σε θεωρήσουν "πελάτη" και θα στην πέφτουν στο φιλικό για ψάρεμα!


Συνοπτικό και σαφέστατο. Δεν συμφωνείτε;
-----------------------------------
Πάντως, οι πολλαπλές περσόνες, οι διχασμένες προσωπικότητες (πολλές φορές, η e-περσόνα αποκτά αυθύπαρξη και διογκώνεται τόσο πολύ που επισκιάζει, αν όχι υποκαθιστά, και την πραγματική προσωπικότητα ορισμένων χρηστών), ο διαδικτυακός εθισμός και η εικονική, αλλά εξόχως βιωματική, σχέση με τον e-κόσμο στον οποίον βυθίζονται κάποιοι χρήστες, αποτελούν ιδιαίτερες ψυχοπαθολογικές περιπτώσεις. Νομίζω, μάλιστα, ότι στο εξωτερικό έχουν συσταθεί και πανεπιστημιακές έδρες στην ψυχολογία με αντικείμενο, ακριβώς, την ψυχοπαθολογία που αναπτύσσουν οι εθισμένοι στο διαδίκτυο.
-------------------------------------
Τέλος πάντων.
Πιστεύω ακράδαντα ότι η ποιότητα κι η σοβαρότητα των διαδικτυακών fora προέρχεται από την ποιότητα και την σοβαρότητα των χρηστών τους, καθώς, βεβαίως, και από την ποιότητα και την σοβαρότητα των συντελεστών τους. Όμως, νομίζω, οι χρήστες είναι εκείνοι που δίνουν το στίγμα και το ειδικό βάρος των διαδικτυακών fora. Οι διαχειριστές, πιστεύω, καθώς κι οι συντονιστές, καλούνται να διασφαλίζουν ένα ελάχιστο επίπεδο αξιοπρέπειας και σοβαρότητας των συζητήσεων.
Η πιό μεγάλη παγίδα για τους διαχειριστές και τους συντονιστές, είναι, νομίζω, να αρχίσουν να συμπεριφέρονται ως χρήστες και μάλιστα εμπαθείς, μια που ο λόγος τους αντανακλά (καλώς ή κακώς) και την "γραμμή" του εκάστοτε φόρουμ.
Ο σεχταρισμός κι ο προσωποκεντρισμός είναι, ίσως, ο χειρότερος εχθρός των διαδικτυακών fora.
Εάν οι συντελεστές ενός φόρουμ δεν επιτρέπουν τις πολλαπλές περσόνες, τα αερικά και τους μπαμπούλες, εάν δεν αφήνουν τον κάθε ανόητο να μπαχαλεύει τις συζητήσεις, εάν δεν επιτρέπουν τις χυδαιότητες και την ανθρωποφαγία κι αν δεν πέφτουν στην παγίδα του προσωποκεντρισμού και της προσωπολατρείας, τότε τα μέλη και οι χρήστες ενός φόρουμ (οι πραγματικοί χρήστες, όχι τα αερικά και τα στοιχειά) βρίσκουν, ή ακολουθούν, κάποια στιγμή, έναν κώδικα συμπεριφοράς και διαλόγου, που να ταιριάζει σε πολιτισμένα άτομα που θέλουν να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις, όσο ακραίες, ή ανερμάτιστες, κι αν φαίνονται, ενδεχομένως, κάποιες απ' αυτές σε ορισμένους.
_________________
"Μύρισε το σφαγείο μας θυμάρι
Και το κελί μας κόκκινο ουρανό"


Καλώς!
Δεν έχω σκοπό να αναμοχλεύσω τον απόπατο.
Παραταύτα, αρνούμαι να αφήσω αναπάντητες τις κουτσουλιές του κάθε ηλίθιου κι ανερμάτιστου προβοκατορίσκου.
Τον φτύνω, λοιπόν, κατάμουτρα, για όλες τις αθλιότητες και τις βρωμιές που ξερνά το αρρωστημένο και μικρόνοο "μυαλό" του και για τις αμοραλιστικές, προβοκατόρικες και ασφαλίτικες μεθόδους, που χρησιμοποιεί για να λασπώσει και να συκοφαντήσει.
Ας τον...καμαρώνουν οι "σύντροφοί" του!
Αν κρεμάγανε μια μέρα όλους τους αριστερούς, αυτός ο τζερεμές θα πήγαινε τζάμπα!

ΙΑΝΟΣ

vngelis said...

Ανοιξαν θεματικη ενοτητα 'προς τι το μισος', εγραψαν οτι ειμαστε ψυχανομαλοι επειδη ζηταμε εξυγησεις για τις αντιδικτατορικες περγαμηνες του Θυμιου (40 χρονια επετειος ειναι απ'την πτωση της Χουντας!!) λογοκρινουν οποιαδηποτε παρεμβαση δικη μας οπως και του Οβελιξ και μετα εχουν τον Ιανο, ενα γλοιωδη αμερικανογλυφτη μεχρι το μεδουλι αντι-κομμουνιστη που του εκρυβαν την επονυμια, οπως εκαναν και για τον Γκαγκαουζο και τον Οιστρο προηγουμενα και ζητανε και ρεστα επειδη τους απανταω. Ισως δεν το εχουν παρει χαμπαρει αλλα η καθε κινηση και τοποθετηση εχει και αντιδραση.

Η Κλεοξανθη συζηταει με τον Ιανο και τον Παλαιμαχο, μπαινει που και που ο Θυμιος (Κλεοξανθη, Ροβεσπιερος, Παλαιμαχος κτλ) και σηζηταει με τον ...Ιανο ο οποιος μας βγαζει και ...προβοκατορες ασφαλιτες με ...συνειδηση κιολας. Παρακατω παραπιονιεται ταχα οτι του ανεβαζω τοποθετησεις χωρις να βαζω τις απαντησεις του και ο Παλαιμαχος (δηλαδη Θυμιος ξανα) λεει οτι τον καταλαμβαινει και να μην συγχηζεται και να μην νομιμοποιη ...βοθρους.

Κατι ομες ενωνει ολα τα ελληνικα σαιτ της αντιπληροφορησης. Δεν μπορεις να κανεις συζητηση χωρις οι θαμωνες που τα διευθυνουν να μην μια ΑΜΕΣΗ σχεση με το δημοσιογραφικο κατεστημενο, αυτο το ιερατειο της νεας ταξης. Η πολυφωνικη μονοφονια των πολλαπλων περσονων που λενε τα ιδια περι ...τρελας, ασφαλειας, προβοκατσιας, και χρησιμοποιουν απαξιωτικους τροπους και εχουν κανει ολοκληρο νημα αντανακλουν την κριση που εχουν παθει με τις ΕΠΟΝΥΜΕΣ καταγγελιες.

Ακομα δεν μας εξυγησαν πως υπηρχε μαρξιστικο βιβλιοπολειο και εκδωσεις κατω απ'την ΧΟΥΝΤΑ με τον εκδοτη να τον κυνηγαει η ΧΟΥΝΤΑ αλλα να μην τον ...πιανει και να τυπωνει, να κραταει βιβλιοπολειο να εχει και υπαλληλους και να λειτουργει μερα μεσημερι. Υπαρχει μια εξυγηση. Ειχε πλατες. Τις ιδιες που εχει σημερα και εκρυβε την ιδιοτητα του Γκαγκαουζου και του Οιστρου για να δεσει το παραμυθι περι μυστικων επαφων ακροδεξιας και ακροαριστερας.

Ισως μας δωση απαντηση ο Βηχος που απουσιαζει ως δια μαγειας απ'την διενεξη κανοντας οτι ειναι υπερανω ολλων οταν ο ιδιος ελεγε τον Φουντουρη πρακτορα και ο Θυμιος τον καλυπτε. Τωρα ο Ιανος με λεει εμενα πρακτορα και τον καλυπτει ο ...Θυμιος.

Μετα λενε οτι ειπα οτι εγραψαν οι ιδιοι τις προκυρηξεις που τωρα εχουν παρει μεταθεση απ'τον ειδηκο καδο στην Δαφνη στο ...Ποντικι. Προβοκατορες εγραψαν τις προκυρηξεις και εαν οπως λει ο Βηχος υπαρχουν προβοκατορες στο ΠΚ που δρουν για χαρη τις ασφαλειας που τους καλυπτει ο Θυμιος τοτε η ερωτηση μου για που αλλου δουλευουν αυτοι οι προβοκατορες γιατι ειναι αστοχη δεν καταλαβα?

Η μηπως οταν αρχισει νεο κυνηγητο και μπουζουριασουν οι αμερικανοι κοσμο στα ελληνικα γκουανταναμο θα πανε μαρτυρες οι διαφοροι αριστεριστες να υποστηριξουν τους διαφορους πχ Κουφοντινα η Τσιγαριδα?

Δεν ειδα δηλωση του Ρεσαλτου οτι ο Επαναστατικος Αγωνας ειναι πλαστος η φτιαχτος. Οχι οτι προκειται να το δουμε, οπως και δεν ειδαμε και στους Νεους Στοχους τοσα χρονια πριν τοποθετηση οτι οι τρομοκρατικες οργανωσεις ειναι φτιαχτες. Το αντιθετο μαλιστα...

IANOΣ
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 13, 2007 8:13 pm Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Αγαπητέ φιλαλήθη, ΟΥΔΕΠΟΤΕ έχω γράψει μια λέξη μέσα στο εν λόγω μπλοκ!
Εφαρμόζοντας τις τακτικές που κατά καιρούς "καταγγέλλει", ο περί ου ο λόγος προβοκάτορας ρυπαρογράφος απλώς παίρνει τις δημοσιεύσεις μου από εδώ, από το φόρουμ του Ρεσάλτο, και τις παρουσιάζει σαν απαντήσεις δικές μου, σαν να συμμετέχω δηλαδή, μέσα στο δικό του μπλοκ!
Δεν μπαίνει, ο άθλιος, ούτε καν στον κόπο να βάλει τις "απαντήσεις μου" εντός παράθεσης ή να επισημάνει ότι πρόκειται περί αναδημοσιεύσεων από το φόρουμ του Ρεσάλτο.
Σου θυμίζει κάτι αυτό; Κι εμένα: "όμοιος ομοίω αεί πελάζει".
Κατά τ' αλλά, ο ελεεινός αυτός τύπος έχει αυτοανακηρυχθεί σε κήνσορα της διαδικτυακής δεοντολογίας και σε αμείλικτο φρουρό της κομμουνιστικής παρθενίας...
Από ήθος όμως...
Όταν λέω πως είναι για ΦΤΥΣΙΜΟ, δεν το λέω ως σχήμα λόγου, αλλά κυριολεκτώ.
_________________
"Μύρισε το σφαγείο μας θυμάρι
Και το κελί μας κόκκινο ουρανό"

vngelis said...

Ο δικηγορος του ...Διαβολου.

Θα πατε μπροστα πολυ με τον νεοταξιτη αμερικανογλυφτη ΙΑΝΟ. Κοιτα τι λεει ο εντελως ασχετως αλλα σχετικως στις διαλυτικες 'συζητησεις'. Περσονα ειναι ο κυριος που σκοπος του ειναι η διαλυση οποιασδηποτε ...συζητησης με την καλυψη ολλων των θαμωνων των σαιτ παραπληροφορησης.
-----------------------------------
Σε ανάλογες εποχές, κι ενώ υπήρχε ολοζώντανο και μαχητικό σοσιαλιστικό ευρωπαϊκό κίνημα και κραταιό σοβιετικό κράτος, ο Τρότσκι προειδοποιούσε για τη βεβαιότητα της επικράτησης του ευρωπαϊκού φασισμού και καλούσε σε λαϊκά μέτωπα, την ίδια στιγμή που κάποιοι "ορθόδοξοι" κομμουνιστές τον περιγελούσαν και τον λοιδορούσαν!
-----------------------------------

Ας αντιμετωπίσουμε με θάρρος την παθογένεια της μετανάστευσης. Που σημαίνει: ας δούμε πόσοι μετανάστες "χωρούν" σε κάθε, ας πούμε, προηγμένη δυτικοευρωπαϊκή χώρα, πού θα πάνε όσοι δεν "χωρούν", πώς θα αναβαθμίσουμε τις δομές και τις βάσεις των ευρωπαϊκών χωρών - υποδοχέων ώστε να μην καταρρεύσουν από το τεράστιο μεταναστευτικό κύμα, τρόπους να διαφυλαχθεί η κοινωνική συνοχή, αλλά και πολιτισμική παράδοση, των χωρών υποδοχέων, αδιάβλητες διαδικασίες ώστε να ενισχυθούν θεσμικά οι οικονομίες των φτωχότερων ευρωπαϊκών κρατών, έτσι που, κατά το δυνατόν, να περιοριστεί το μεταναστευτικό κύμα και, τέλος, τη θέσπιση μιας ορθολογικής κι αυστηρής, αλλά αταλάντευτα ουμανιστικής, ευρωπαϊκής μεταναστευτικής πολιτικής.
-----------------------------------

Οχι μονο δεν ειχε ποτε ο Τροτσκυ σχεση με τα Λαικα Μετωπα αυτα ειταν ευευρεση του σταλινισμου στην συμμαχια τους με το αστικο κρατος αλλα τα πολεμησε σφοδρα αλλα τωρα μας ρωταει ποσοι χωρουν στην ευρωπη απ'τα κυματα λαθρομεταναστευσης. Αναλογα πως του στιβασεις τον εναν πανω απ'τον αλλον ακομα και 20 μπορεις να βαλες σε καθε δωματιο ελευθερο σε καθε σπιτι. Με λιγα λογια ας κανουμε την δουλεια των αφεντικων ποιο ευκολα γι'αυτους προπαγανδιζοντας οτι χρειαζονται. Και αφου δεν συμφωνει ο συνομιλητης με τον Ιανο πεταει το σκιαχτρο και τον μπαμπουλα του ευρωπαικου ...φασισμου. Οχι την υπαρχκτη νεοφασιστικη νεα ταξη πραγματων που παει να τα ισοπεδωσει ολα. Αλλα τι να πει κανεις.

Η λογοδιαρροια του ατομου δεν εχει ωρια. Ειναι ο Τιραμολας των διαδυκτιακων σαιτ που τον καλυπτουν, που του προσφερουν και θεσεις στις ΣΟ τους, που τον εχουν υπερανω κριτικη την ιδια ωρα που την μια εβριζε ασυστολα τον Πουλιοπουλο και την αλλη χαιροταν με το εικονικο κρεμασμα του Σανταμ.

Οταν τα σκουλικια βγαζουν και λογους καταλαβαινει ο καθενας σε τι βοθρο πολιτικης αποξενωσης βρισκομαστε. Το 'αριστερο προσοπειο' αρχιζει να ξεβαφει και ουτε ενας Φιλαληθης δεν μπορει να το σωσει με τσιτατα απο εναν ...Τσομσκη, τον καθεστωτικο υπαλληλισκο.

vngelis said...

Τρι Μάϊ 15, 2007 1:08 am Θέμα δημοσίευσης:
Προς τον ηλίθιο προβοκατοράκο, κι εσχάτως μετερχόμενο ασφαλίτικες μεθόδους κατασυκοφάντησης, που με απύθμενο θράσος παραδίδει μαθήματα... επαναστατικής ηθικής:

"Εργάτες, Κομμουνσιτές, είστε εκατοντάδες χιλιάδες, εκατομμύρια. Δεν μπορείτε να φύγετε για πουθενά. Για σας, τα διαβατήρια είναι ανώφελα. Αν ανέβει ο φασισμός στην εξουσία, θα σας ισοπεδώσει περνώντας από πάνω σας σας οδοστρωτήρας(...) Μόνο μια μαχητική ενότητα με τους σοσιαλδημοκράτες εργάτες μπορεί να φέρει τη νίκη.
Βιαστείτε! Έχετε πολύ λίγο χρόνο μπροστά σας"

Ποιός τα είπε αυτά;
Ποιός καλούσε σε λαϊκά (ενιαία) μέτωπα μπροστά στον κίνδυνο της επικράτησης του ευρωπαϊκού φασισμού;
Ποιοί τον κατηγορούσαν και τον λοιδορούσαν, γράφοντας πως η ενότητα σοσιαλιστών - κομμουνιστών ήταν μια πρόταση...εγκληματική και πως, όποιος προτείνει τέτοιες συμμαχίες, παίζει έναν ρόλο...φασιστικό;
Ποιός, ή μάλλον ποιά οργάνωση, ακριβώς λόγω της πρότασης περί (λαϊκών)ενιαίων μετώπων, κατηγορούσε τον Τρότσκι ως σοσιαλφασίστα κι εγκληματία;
Αγαπητε συκοφάντη προβοκάτορίσκο, εκτός από ανερμάτιστος και κακοήθης, είσαι και παντελώς αστοιχείωτος.
...Υγίαινε
Ianos

Ο Τροτσκυ μιλουσε για Ενιαια Μετωπα και ο δικηγορος της κακιας μοιρας του Ρεσαλτου κανει τα λαικα... ενιαια, αφου σε προηγουμενο ποστ μιλουσε μονο για Λαικα. Τετοια ασχετοσυνη λιγοι εχουν ο Ιανος ομως την εχει με υπερβολη γι'αυτο εχει και την καλυψη ΟΛΛΩΝ.

Μιλαει για τον παλιο φασισμο οπως κανουν ΟΛΟΙ οι νεοταξιτες γι'αυτο το λογο υπαρχει. Για την διαλυση συζητησεων και γι'αυτο εμφανιστηκε τωρα που εμφανιστηκε ΞΕΡΟΝΤΑΣ οτι το Ρεσαλτο εφαρμοζη πολιτικη ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ οπως και το ΠΚ. Μονο με την ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ μπορει οι διαφορετικες περσονες να περνανε τις γραμμες τους. Γι'αυτο και δεν μιλαει για την τοποθετηση του στην λαθρομεταναστευση και δεν του κοντραριζονται αλλοι, ο Ουζερης, ο Κοναπο, ο Θυμιος. Χρειαζονται οσοι συμπαρασταση μπορουν ακομα και του πρωταρχικου κλοουν ...Ιανου. Και εις ανωτερα.