Sunday, April 04, 2010

Ποιοι ειναι πισω απο το Facebook

Σχεδον ολοκληρη η νεολαια εχει σελιδα προσωπικη στο Facebook στην Αγγλια και Αμερικη. Με αυτο τον τροπο οι Αμερικανοι εχουν γνωσεις για ολους του φιλους του καθενος, τι αγωραζει τι βλεπει, τι διαβαζει, πως διασκεδαζει και παει λεγοντας.


http://www.youtube.com/watch?v=B37wW9CGWyY&feature=player_embedded

Παλια ο τεχνολογικος φασισμος ειταν με το οπλο, τωρα ειναι εθελοντισμος διαμεσου την σαπια εκπαιδευση που δεν τα απαγορευει τα αμερικανικα δικτυα και τα προοθει παντου σαν προοδος...

1 comment:

Γιώργος said...

Μόνο πρόοδος δεν είναι, βέβαια.
- Είναι η επιπολαιότητα του «Το έχουν όλοι οι φίλοι μου, άρα θα μπω και εγώ».
- Είναι η ψευδαίσθηση του «δωρεάν».
- Είναι ο ωχαδερφισμός του «Σιγά μωρέ, και τί θα μου κάνουν αν τα ξέρουν όλα;» και «Δεν είμαι παρανοϊκός, δε με νοιάζει».
- Είναι ο ψηφιακός αναλφαβητισμός, αφού παραμελούνται άλλες, σαφώς πιο ασφαλείς μέθοδοι επικοινωνίας μέσω διαδικτύου. Αγνοούνται οι δυνατότητες του υπολογιστή, περιορίζονται στο «μπαίνω στο Facebook».
- Είναι η επιθυμία προβολής, το «ψώνιο». Χτες πήγα εκεί, αγοράσαμε το τάδε, φάγαμε το τάδε, είδαμε το τάδε, κοιμήθηκα με τον τάδε, γουστάρω το τάδε... δες και 800 φωτογραφίες που έβγαλα τη μάπα μου.

Ανεξάρτητα από την ιδεολογική σκοπιά του καθενός, τα «κοινωνικά δίκτυα» δημιουργούν σοβαρά θέματα εμπιστευτικότητας, ασφάλειας και εκμετάλλευσης των δεδομένων που καταχωρούμε σε αυτά.