Tuesday, January 09, 2007

Κριτικη στον Σαββα Μιχαηλ για Μεταναστευση

Παράθεση:
Μετανάστευση και Υγεία
Εισαγωγική ομιλία στο 20ο Μετεκπαιδευτικό Διήμερο της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Μελέτης Ψυχοσωματικών Προβλημάτων με θέμα Μετανάστευση και Υγεία, 25 και 26 Νοεμβρίου 2005, Αμφιθέατρο Νοσοκομείου «Αλεξάνδρα». Μετά από αναβολή του Διημέρου για τεχνικούς λόγους, έλαβε τελικά χώρα, στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων στις 25-26 Νοεμβρίου 2006.
Σάββας Μιχαήλ


Στη πραγματικότητα, ...την στέρηση των πιο στοιχειωδών δικαιωμάτων της αστικής δημοκρατικής πολιτείας, η οποία, υποτίθεται τώρα ότι απειλείται από τους εντός των τειχών βαρβάρους, τα παιδιά και τα εγγόνια των μεταναστών που δεν γνώρισαν ποτέ τον τόπο καταγωγής τους και ποτέ δεν ενσωματώθηκαν στο τόπο όπου γεννήθηκαν και ζουν. Ουσιαστικά η τρίτη και τέταρτη γενιά μεταναστών είναι πολίτες-μη πολίτες και μη μετανάστες-μετανάστες.



Οταν σε καλανε να μιλησεις σε τετοιες συνεδριασεις ξερουν εκτω προτερων τι θα πεις σε γενικες γραμμες. Το κειμενο του Σαββα ειναι νεοταξικο σε πολλα σημεια με αριστερα γαργαρισματα για εσωτερικη καταναλωση...

Οταν σε σαιτ που υποστηριζη η δικια τους οργανωση το ΕΕΚ πριν κανα δυο χρονια ειχα γραψει 'Ελληνες δεν θα Γινεται Ποτε' και το 'Γαλλος Δεν θα Γινεις Ποτε Αλγερινε' οι γνωστες καρικατουρες του σαιτ εσπευσαν να πουν να παλι ο ...ρατσισμος του ελληναρα Αγγλου. Οταν τα λεει ο Σαββας ομως ειναι μεγαλοφυια και πρωτοπορος στη σκεψη. Και γιατι οχι ρατσιστης ελληναρας, τι ρετσινια που με τοση ευκολια διατυμπανιζουν εναντια σε ιστορικους αγωνιστες οι αριστεροι των ...σαλονιων.




Παράθεση:


Μεταναστευτικά ρεύματα η ιστορία της ανθρωπότητας γνώρισε πολλά. Αποκτούν, όμως, ένα εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα στην εποχή μας της όψιμης αστικής νεωτερικότητας σε κρίση. Ήδη την επαύριον του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, μιλώντας για τις μαζικές μετακινήσεις πληθυσμών και τα ατέλειωτα καραβάνια των προσφύγων, η Hannah Arendt επεσήμαινε ότι βρισκόμαστε πλέον μπροστά σε ένα καινούργιο ιστορικό φαινόμενο: τα εκατομμύρια των «μη πολιτών», των ξεριζωμένων από τις χώρες καταγωγής τους και μετακινούμενων στις χώρες της υποδοχής και της μη αποδοχής, αποκαλύπτουν ότι τα περιβόητα «δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη» που διακήρυξε η Γαλλική Επανάσταση αποτελούν μια κενή αφαίρεση. Όποιος δεν καλύπτεται από εθνική κυριαρχία και την νομική ιδιότητα του πολίτη ενός Κράτους-Έθνους, ο μετανάστης σαν μη πολίτης δεν είναι άνθρωπος. Το αντίστροφο, επίσης ισχύει: εάν ο μη πολίτης έχασε μαζί με την ιδιότητα του πολίτη και την ιδιότητα του ανθρώπου, τότε τα λεγόμενα ανθρώπινα δικαιώματα δεν ισχύουν για κανένα, πολίτη και μη και στη θέση του αφηρημένου ανθρώπου σαν κέντρου της νεωτερικότητας απομένει ένα αβυσσαλέο κενό.


Ο ιστορικος παραλληλισμος και σε ατομο με 'γνωσεις' δεν ειναι η μετα των 1ΠΠ εποχη αλλα ο 19αιωνας και η μεταφορες πλυθησμων για τις αποικιες ιδιατερα της Βρεττανιας, αυτη ειδηκα που δημιουργησε το εκτρωμα Αμερικη. Το να χρησιμοποιης την αγαπητη των δυτικων πανεπιστημιων Αρεντ για να εξυγησης την μεταναστευση σαν κοινωνικο προτσες και οχι τον Μαρξ η τον Ενγκελς πραγματικα δειχνη γιατι τον διαλεγουν αυτοι που τον διαλεγουν. Και γιατι λεει αυτα που λεει.

Παράθεση:
Στο πρόσωπο του μετανάστη που έχει σαν μόνο προσδιορισμό τον αστυνομικό όρο «λαθρομετανάστης» ή «sans papiers» ο σύγχρονος άνθρωπος μια εποχής ιστορικής παρακμής, της εποχής μας, βλέπει το πρόσωπό του: είναι ο άνθρωπος χωρίς ιδιότητες, όπως τον είδε και ο Robert Musil.

Αυτή η απογύμνωση από το ανθρώπινο, η εξαφάνιση του ανθρώπου ως ειδολογικού όντος με δυνατότητες αυτοπραγμάτωσης, η μετατροπή του σε μάζα ζώσης ύλης που γίνεται αποκλειστικά αντικείμενο καταδίωξης, εκδίωξης, αποκλεισμού κι εκμετάλλευσης, πουθενά ίσως δεν δείχνει τη βαρβαρότητά της τόσο απροκάλυπτα όσο όταν θίγεται το πιο θεμελιακό δικαίωμα: το δικαίωμα στη περίθαλψη, την υγεία, το δικαίωμα στην ίδια τη ζωή.



Ξαφνικα η λεξη λαθρομεταναστης ειναι απαγορευμενη λεξη στην νεοταξικη αριστερα. Οπως στην εποχη της κατοχης εαν χρησιμοποιουσες την λεξη μαυραγοριτης σε κυνηγαγανε. Δεν προκειται ομως να αλλαξη την ορολογια που ο κοινος κοσμακης χρησιμοποιη για να καλυψη την νεοταξικη λαθρομεταναστευτικη λαιλαιπα. Πισω απο αυτο το επιχειρημα ειναι το χιλλιοειπωμενο γνωστο οτι κανενας 'ανθρωπος δεν ειναι λαθραιος' και αλλα τετοια κουραφεξαλα. Παρολλο που το καθε κρατος που λεγεται κρατος εχει προσδιορισμενα συνορα εκτως φυσικα εαν εννοουμε αμερικανοποιημενα μπαχαλα που δεν ξερουν πολυ καλα και τι ειναι...


...Στα τέλη του 20ου αιώνα, το δράμα αποκορυφώνεται με τις καταρρεύσεις στην ευρωπαϊκή Ανατολή όπου η ερείπωση του πρώην σοβιετικού χώρου σπρώχνει εκατομμύρια να αναζητούν διέξοδο επιβίωσης στην ευρωπαϊκή Δύση, τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, η ετήσια εισροή μεταναστών στο σύνολο των χωρών της ΕΕ, την περίοδο 1985-2000, με αιχμή τη περίοδο 1989-1993, εκτινάχτηκε από 800.000 το χρόνο το 1985 στα 1,8 εκατομμύρια το 1992 για να κυμανθεί τα τελευταία χρόνια σε ένα ρυθμό της τάξης των 1,6 εκατομμυρίων το χρόνο.(Βλ. Χ. Μπακάβου, Δημογραφικές διαστάσεις της Μετανάστευσης στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή ΄Ενωση).

Όσον αφορά την Ελλάδα, η μεταναστευτική εισροή την τελευταία δεκαετία ήταν πενταπλάσια των τριών πρώτων μεταπολεμικών δεκαετιών, συγκεντρώνοντας ένα πληθυσμό μεταναστών που έφτασε το 7% του συνολικού πληθυσμού της χώρας το 2001.

Προσεξετε την ημερομηνια που χρησιμοποιη. Το 2001. Εχουμε το 2006. Αλλα 13 νεα κρατοι μπηκαν στην ΕΕ απο τοτε. Κατα στοιχεια της ΓΣΕΕ το 33% του εργατικου πλυθησμου το 2004 αποτελειται απο αλλοδαπους. Για τον Σαββα και την παρεα του ωραια ειναι που κανουν κριτικη στο ΠΡΙΝ καθε μια δεκαπενταετια αλλα οι ιδιοι προσκολλημενη στο πριν ειναι στο μεταναστευτικο. Και οχι τυχαια.

Παράθεση:
Η είσοδος και παραμονή στον «ευρωπαϊκό παράδεισο» κάθε άλλο παρά εύκολη ή ανώδυνη είναι, προπαντός σε χώρες που αποτελούν πύλες εισόδου στην ΕΕ, όπως είναι η Ελλάδα ή Ισπανία ή Ιταλία. Το μαρτυρούν οι εκατόμβες που θυσιάζονται αδιάκοπα στα ναρκοπέδια και πνίγονται στα νερά του Έβρου, του Αιγαίου, της Αδριατικής. Το υπενθύμισαν πρόσφατα και τα πτώματα των απελπισμένων Αφρικανών που «επαναπροωθήθηκαν» βίαια από τα σύνορα Μαρόκου-Ισπανίας για να αφήσουν τα πτώματα τους στη Σαχάρα.

Η πρώτη υποδοχή, μαζί με τον ξυλοδαρμό από στρατό κι αστυνομία (βλ. το σκάνδαλο της Ψερίμου και της Κω) είναι συχνά ο εγκλεισμός κάτω από άθλιες συνθήκες, όπως δείχνει και το αίσχος των χώρων κράτησης κι ελέγχου μεταναστών στον Έβρο, στη Χίο, στη Κρήτη, σε άλλα νησιά του Αιγαίου που συνορεύουν με τη Τουρκία, στο Λαύριο, στην κόλαση της Αμυγδαλέζας για γυναίκες μετανάστριες. Δεν πρόκειται για εξαιρέσεις στον κανόνα αλλά για τον κανόνα που δεν αφορά μόνο την Ελλάδα αλλά όλες τις χώρες της ΕΕ. Δεν είναι τυχαίο ότι οι ιθύνοντες της ΕΕ πρότειναν και τη συγκρότηση στρατοπέδων συγκέντρωσης μεταναστών στη Βόρεια Αφρική, όπου θα γίνεται κι η επιλογή των «τυχερών» κι η «επαναπροώθηση» των υπόλοιπων.




Φυσικα ο νεοταξιτης διαλεγει αυτα τα επιχειρηματα για να αποδειξη οτι δεν εχουμε μεταναστευτικο κατακλυσμο και οργανωμενο σχεδιο εκ μερους της οικονομικης ολιγαρχιας για εθνοκτονια των ντοπιων ευρωπαικων λαων που εχουν το ανωτερω βιοτικο επιπεδο ολλων των λαων ολου του κοσμου και την πιο προχωρημενη ταξικη συνηδειση. Παντου ο νεοταξιτης βλεπει κυνηγητα, απελασεις και στρατοπεδα συγκεντρωσει εκτως φυσικα απο αυτα που δημιουργουντα ακριβως κατω απ'την μυτη του. Για αλλη μια φορα ο ιατρος μας κανει διαγνωση ενος προβληματος και βρισκει ανυπαρκτες ασθενιες για να προτεινει θεραπεια. Και ποια ειναι η θεραπεια του...

Παράθεση:
την άμεση δωρεάν νομιμοποίηση των μεταναστών και την εξίσωση δικαιωμάτων κι αποδοχών σε ντόπιους και «ξένους» εργάτες.



Με λιγα λογια ενω γραφει για Ευρωπη-Φρουριο με εκκατομυρια μεταναστες να μπαινουν μεσα σ'ενα Φρουριο (!!) καθε χρονο η αριστερη νεοταξικη σκεψη συνοπζιζεται στον να ειναι πιο βασιλικοι του βασιλεως. Ενα καθεστως μονιμοτητας των ανοικτων συνορων με καθε νεα φουρνια μεταναστων απο οπου και να προερχεται να νομιμοποιουνται δωρεαν. Φυσικα για τα κοινωνικα στρωματα με 'εππαγελματικες' ιδιοτητες ο μεταναστευτικος κατακλυσμος ειναι προσφορο εδαφος για μια σειρα υπηρεσιες, απο νοικοκοιρες, καθαριστριες, μπειμπισιτερ, βοηθοι σε καθε ειδους δουλεια, απο μετακινησεις, οδηγοι, φρουροι, κυπουροι κτλ. Γι'αυτο με τοση ευκολια ζηταει απεριοριστη μεταναστευση για χαρη των αφεντικων. Η αριστερη διανοηση στο ρολου του ειδικευμενου υπαλληλου της πολιτικης των αφεντικων. Ρουφιανοι της αντι-ρατσιστικης εξουσιας...


Σάββας Μιχαήλ

Παράθεση:
Η Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Θεσσαλονίκης-ΕΝΙΘ, με ανακοίνωσή της του Νοεμβρίου 2005, σωστά κατάγγειλε την εγκύκλιο για τη ρατσιστική και εισπρακτική της λογική. Είναι ρατσιστική η «λογική να βλέπουμε εξαρχής τον μετανάστη ως φορέα επικίνδυνων για τη δημόσια υγεία ασθενειών», πράγμα που «δεν στηρίζεται σε κανένα επιστημονικό στοιχείο ή επιδημιολογικό δεδομένο, παρά μόνο σε μια βλακώδη προκατάληψη και ξενοφοβία».



Παραπανω εχουμε εξωραισμο της συνδικαλιστικης γραφειοκρατιας με βαση τις αρλουμπες που λεει οτι η μεταναστευση δεν φερνει κατακορυφη πτωση της δημοσιας υγειας με ανοδο ασθενιων σε σχεδον καθε μητροπολη της Ευρωπης. Ποσο απεχει απ'τις παρατηρησεις του Ενγκελς περι την ιρλανδεζικη μεταναστευση κατα τον 19αιωνα και ποσο καλυπτει τους σκοπους των εφοπλιστων-αφεντικων δεν λεει αφου ο καθενας γνωριζει οτι ανθρωποι μεγαλωμενοι σε ζωωδικες συνθηκες στην Ασια εχουν χιλλιες δυο αρρωστιες που μεγενθυνονται οταν αναγκαζονται να συνεχισουν να ζουν σαν ζωα σε ελληνικες αγροτικες περιοχες.

Παράθεση:
Σχετικά με το χαράτσι των 10 ευρώ και το λάδωμα των λειτουργών υγείας με τα μισά σα κίνητρο, η ΕΝΙΘ σωστά, επίσης, επισημαίνει ¨ότι «καταστρατηγείται για πρώτη φορά στην ιστορία του ΕΣΥ, η δωρεάν παροχή υπηρεσιών σε όλους ανεξαιρέτως τους προσερχόμενους στα Κέντρα Υγείας. Με αφορμή τον έλεγχο των μεταναστών καθιερώνεται εισπρακτικός μηχανισμός, ο οποίος είναι βέβαιο ότι μετά θα χρησιμοποιηθεί εις βάρος όλων των ανασφάλιστων ή και των ασφαλισμένων κάποιων ταμείων όπως π.χ. το ΙΚΑ. Θυμίζουμε ότι αυτό επιχείρησε να κάνει στα ΚΥ Λαγκαδά και Κουφαλίων η Β΄ΔΥΠΕ μέσα στο κατακαλόκαιρο με μια παρόμοια εγκύκλιο, την οποία απέσυρε μετά τις έντονες αντιδράσεις και η οποία ουσιαστικά τώρα επανέρχεται για όλη την επικράτεια».



Εδω τασεται εναντια στον ελεγχο. Ενω ο πολιτης χρειαζεται στην Ελλαδα του 2006 να ειναι ασφαλισμενος για να του παρεχουν υπηρεσια σε νοσοκομειο ο Σαββας λεει οτι ο ελεγχος ειναι αντιδραστικος αφου συσχετιζεται με μεταναστες. Με λιγα λογια οποιος θελει να χρησιμοποιη την δημοσια υγεια σαν να ειναι φευδο του. Ουσιαστηκα δεν απαιτει το ιδιο απ'τις ιδιωτικες κλινικες για τους μεταναστες. Και δεν ειναι καθολου τυχαιο αυτο, για τους γνωστους λογους. Απ'τα ατομα που εγραφαν οτι η 'παγκοσμιοποιηση ειναι μια χειμμαρος και θα περασει' φτασαμε στο η μεταναστευση ειναι ενα ιστορικο προτσες και ο ρολος μας ειναι να προσφερουμε ολες τις δημοσιες υπηρεσιες δωρεαν σε οποιον χρειαζεται να τις χρησιμοποιηση οποτε θελει απο ολα τα μηκη και πλατη του πλανητη. Με λιγα λογια να βουλιαξη η δημοσια υγεια και περιθαλψη αφου δεν ειναι νοητο να μπορει να αντεπεξελθει σε μεταναστευτικα ρευματα που δεν ειναι κολλημενα οπως ο λογος του στο ...2001!


Παράθεση:
Ξανά πάνω στους μετανάστες δοκιμάζονται τα αντιλαϊκά μέτρα που στη συνέχεια γενικεύονται σε όλους τους μη έχοντες από τους κατέχοντες.

5. Η παρατεταμένη, επίπονη, επώδυνη και τραυματική διαδικασία προσαρμογής των μεταναστών στο νέο τους περιβάλλον ονομάστηκε επιπολιτισμός(acculturation) Ο όρος ηχεί σαν ευφημισμός, εκτός κι εάν τον εντάξουμε στο ευρύτερο πλαίσιο στο οποίο αναφερόταν ο Μπένγιαμιν όταν έγραφε ότι κάθε τεκμήριο πολιτισμού είναι και τεκμήριο βαρβαρότητας…

Παρόλο που το φαινόμενο έγινε ένα από τα πιο βασικά στη σύγχρονη κοινωνία και πιέζει για την επιστημονική του αντιμετώπιση, η σχέση του επιπολιτισμού των μεταναστών και της Υγείας έχει παραμείνει σε μεγάλο βαθμό στη σκιά. Η έλλειψη ή έστω η σπανιότητα σχετικών μελετών αφορά ακόμα και τις κοινωνίες που σχηματίστηκαν από αλλεπάλληλα στρώματα μεταναστών, όπως είναι η αμερικανική, και που αυτοχαρακτηρίζονται «πολυπολιτισμικές». Στο πρόσφατο έγκυρο συλλογικό έργο που εξέδωσε το 2003 η American Psychological Association, Acculturation -Advances in Theory, Measurement and Applied Research(και που επιμελήθηκαν οι Kevin M.Chun, Pamela Balls Organista και Gerardo Marín) επισημαίνεται ότι η μελέτη του προβλήματος βρίσκεται σε «βρεφικό στάδιο», αφορά συνήθως το ζήτημα της ψυχικής υγείας, ενώ το ζήτημα της σωματικής υγείας παραμένει εν πολλοίς αδιερεύνητο ή και με τη χρήση ελλιπών εννοιολογικών εργαλείων, ακόμα και στην επιδημιολογική έρευνα των πληθυσμών των μεταναστών και των εθνοτικών ομάδων. Τονίζεται ιδιαίτερα η καθυστέρηση της μελέτης κι η ανάγκη προσοχής στο μέγα ζήτημα των συνεπειών του επιπολιτισμού στην αντιμετώπιση των χρονίων παθήσεων.




Και οπως σε καθε 'αναλυση' το παραδειγμα της Αμερικης προς μιμηση εχει γινει ο κυριος λογος των νεοταξιτων αριστεριστων. Μιλαει για τις επιπτωσεις του 'πολυπολιτισμου' ταχα στην υγεια των μεταναστων οχι το γεγονος οτι 40εκκατομυρια ανθρωποι ουτε περιθαλψη εχουν στις ΗΠΑ και ουτε οτι οι εταιριες αποκοβουν την υγειονομικη καλυψη απ'τις παροχες που καποτε ειχαν στους εργατες τους. Καθολου τυχαια παλι. Ξερει πολυ καλα το ακροατηριο του ο Σαββας.

Παράθεση:
Το τελευταίο αξίζει να προσεχτεί στον ελλαδικό χώρο και για ένα πρόσθετο λόγο: η υπουργική απόφαση του 2005 (που κατά κάποιο τρόπο αντικαθιστά εκείνη την επαίσχυντη του 2000 ) λέει ότι στη περίπτωση των μεταναστών που δεν έχει νομιμοποιηθεί η παρουσία τους στη χώρα, με ιδιαίτερη έμφαση στην κατηγορία που η αστυνομία ονομάζει «λαθρομετανάστες», και που ζητούν νοσοκομειακή ιατρική περίθαλψη «θα παρέχονται οι απαραίτητες υπηρεσίες αποκλειστικά σε περιπτώσεις επείγοντος περιστατικού και μέχρι τη σταθεροποίηση της υγείας τους». Δεν υπάρχει καμιά πρόνοια για την αντιμετώπιση περιπτώσεων που γλυτώνουν τον άμεσο κίνδυνο, σταθεροποιούνται ή μπαίνουν στη χρονιότητα. Οι χρόνιες παθήσεις αποκλείονται από κάθε μέριμνα, παρά μόνο όταν ο πάσχων βρεθεί στο χείλος του τάφου. Αυτό αφορά όχι μόνο τους λεγόμενους «λαθρομετανάστες» αλλά και τους «νόμιμους» που δεν έχουν επαρκή ασφαλιστική κάλυψη ή χρήματα (μαζί και τα σχετικά «φακελάκια»).


Απ'την αμεση δωρεαν νομιμοποιση ΟΛΛΩΝ των μεταναστων που καταφθανουν στην Ελλαδα (και εδω αλλη μια αντιφαση, αφου απ'τη μια λενε οτι δεν υπαρχουν λαθραιοι πως υπαρχει Ελλαδα και γιατι εχει υποχρεωση να καλυψει οποιον τυχαινει να περναει απο εδω?) και απ'την αλλη δωρεαν ιατροφαρμακευτικη καλυψη? Οταν γινει στο μοντελο προς μιμηση στην Αμερικη ας γινει και αλλου. Μεχρι τοτε κατω απο ποιους ορους αναγκαζεται ο φορολογουμενος να καλυπτει οποιον τυχαινει να μπαινει σε βαρκα και να καταφθανει προς Ευρωπη? Γιατι δεν λεμε οτι χρειαζονται και φαει και ταμειο ανεργιας αφου δεν εχουν δουλεια και ζητανε? Και σε λιγο να που οτι χρειαζεται να τους σπιτωσουμε απο πανω? Ας αρχιση πρωτος ο Σαββας και η νεοταξικη του κλικα αντι να δινει λογους οπου ζηταει αλλους να κανουν αυτο το εργο, και μαλιστα δωρεαν. Ο εθελοντισμος του νεοταξιτη ειναι η νεα ιμπεριαλιστικη λαιλαιπα διαμεσου της οποιας η κυβερνηση μπορει να πει ειναι αδεια τα ταμεια, ιδιωτικοποιηση τωρα...



Παράθεση:
οι μετανάστες αποτελούν το 6% του συνολικού πληθυσμού αλλά και το 44% των περιστατικών φυματίωσης με ανθεκτικά στελέχη. Οι πιο ευάλωτοι είναι οι φτωχότεροι: πρώτοι στο κατάλογο είναι οι προερχόμενοι από την Αφρική νοτίως της Σαχάρας και αμέσως μετά οι μετανάστες από το Μαγκρέμπ- οι ίδιοι άνθρωποι που όταν δεν καίγονται ζωντανοί σε άθλια καταλύματα του Παρισιού πυρπολούν απελπισμένοι τα γκέτο της Πόλης του Φωτός.




Προυγουμενα εξωραιζε συνδικαλιστες γραφειοκρατες που εγραψαν οτι οι μεταναστες δεν ειναι κινδυνο στην δημοσια υγεια εδω γραφει οτι το 44% των περιστατικων φυματιωσης ειναι απ'τους μεταναστες που αποτελουν το 6% του Γαλλικου πλυθησμου, δηλαδη η λογικη του ...παραλογου, γι'αλλη μια φορα. Η ειναι φορεις αρρωστιων λογω τον κοινωνικων συνθηκων με τις οποιες μεγαλωσαν η δεν ειναι, εκτως εαν ειναι φορεις χωρις να ειναι? Διαλεκτικο επιχειρημα στυλ Σαββας!!


Παράθεση:
Η οπισθοδρόμηση δεν μπορεί να καλυφθεί με το μεταμοντέρνο ιδεολόγημα περί «πολυπολιτισμικότητας».

Ουσιαστικά, η ρητορική της «πολυπολιτισμικότητας» στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τις ΗΠΑ δεν διαφέρει και πολύ από την υποκριτική προβολή των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» και της «δημοκρατίας» για την εξαγωγή τους με βομβαρδισμούς, εισβολές και στρατιωτική Κατοχή.

Σαββας


Αφου εγκωμιασε την λαθρομεταναστευση ονομαζωντας την αστυνομικη λεξη, με λιγα λογια ανυπαρκτη σαν κοινωνικο φαινομενο λεει τα παραπανω για να δεσει το παραμυθακι του Σαββα. Κραταει και λιγα προσχυματα 'αντιαμερικανισμου' για να περασει και αυτος τις αμερικανιες του, ως συνηθως κανουν ολοι, ιδιαιτερως αυτοι με πρωην αριστερη καταγωγη.

Οι δεξιοι δεν εχουν και τοση ψυχολογικους λογους να γλυφουν την στιγμη αυτη τους Ρωσους, το κανουν πολυ λιγοτερα απ'οτι οι 'αριστεροι' στο γλυψημο προς Αμερικα.

Παραπανω αναγνωριζη οτι ο 'πολυπολιτισμος ειναι το ιδιο φαινομενο με την βαρβαρη εισβολη στο Ιρακ ταχα για 'δημοκρατια'. Πως ομως αφηνει τον 'αντιρατσισμο' μετεωρο? Εδω ειναι η ταχυδακτυλουργια. Το ενα κομματι (ο πολυπολιτισμος) αποκοβεται απ'το αλλο (αντιρατσισμος) σαν να μην ειναι το δευτερο η ιδεολογικη καλυψη του πρωτου.

Πως ομως θα μπορουσε να το πει σε συγκεντρωση ιατρικων εππαγγελματων. Ο σκοπος που τον καλεσαν εκει ειταν να αποδειξη στα αφεντικα των νοσοκομειων δυο τρια ουσιαστηκα πραγματα.

1) Μεταναστευση δεν οδηγει σε υγειονομικα προβληματα
2) Η Αμερικη λειτουργει αυτα τα συστηματα εδω και χρονια, καλο ειναι να το κανουμε και εμεις
3) Ολοι οι ανθρωποι ειναι ιδιοι, αλλα μερικοι ειναι πιο αδικημενοι απο αλλους, ειδηκα οι μεταναστες.

Που οι αναφορες για ελεγχο της εργασιας απ'τους ενδιαφερομενους, που οι αναφορες οτι σκοπος των κυριαρχων δυναμεων ειναι η διαλυση της δημοσιας παιδειας απο τον μεταναστευτικο κατακλυσμο, που οι αναφορες στην επιστροφη ασθενιων της κατοχης, της Αμερικανικης αντι της Γερμανικης, που οι αναφορες για μια αλλη προοπτικη, οχι της στειρας καταστροφης του Γαλλικου γκεττο, που το χρησιμοποιη σαν παραδειγμα προς μιμηση...

No comments: