Τι εχει να πει ο συνεχης ελευθερος αλλα 'κυνηγημενος' παγκοσμιας φημης μουσικος (κ. Βηχος) με τους 5εκ αναγνωστες για το συμβαν? Με τις αδερφες θα ζηταει αλληλεγγυη και διαμεσου αυτες αλληλεγγυη στον ιδιο αφου μονιμως εδω και σχεδον μια 10ετια τον κυνηγανε...
vngelis
Ακόμη και η αστική ηθική εξεγείρεται!...
Τις τελευταίες μέρες στην Εθνική Λυρική Σκηνή, ("εθνική" τρόπος του λέγειν αφού πρόεδρός της έχει τοποθετηθεί ο Οδ. Κυριακόπουλος του ΣΕΒ!!!), διαδραματίζονται γεγονότα απείρου κάλλους μεν, ενδεικτικότατα του νεοταξικού ολοκληρωτισμού δε.
Στην πρεμιέρα ενός έργου του Ντβόρζακ, οι μουσικοί της ορχήστρας είχαν προειδοποιήσει ότι δεν θα ξεφτιλίσουν την υπόληψη και την παιδεία τους, παίζοντας για ένα έργο που η "στρατευμένη" παρέμβαση μιας κυρίας Ντε Πομπαντούρ, σκηνοθέτιδος εκ Γαλλίας, προσέθετε το πολύ στρατευμένο και πολύ αντιεξουσιαστικό και ανατρεπτικό στοιχείο του μπαλαμουτιάσματος ανάμεσα σε άνδρες επί σκηνής.
Οι μουσικοί προειδοποίησαν ότι δεν προτίθενται να υποστούν τέτοιο φιάσκο.
Στην παράσταση της Παρασκευής ωστόσο απ' ό,τι φαίνεται υποχώρησαν και η "παράσταση" διεξήχθη κανονικά, όμως αρκετοί από τους θεατές στο τέλος άρχισαν τα ξεφωνήματα και τα γιουχαΐσματα. Τρομοκρατημένοι, κάποιοι συνασπισμένης αντίληψης επίσης από το ακροατήριο έσπευσαν να στιγματίσουν και να ανακόψουν την αντίδραση κραυγάζοντας "Δεν ανήκετε στην Ευρώπη, να πάτε στην Τεχεράνη".
Το αποκορύφωμα προέκυψε το Σάββατο όταν επιστρατεύτηκε μια πλιεάδα επιδοτούμενων να διαμαρτύρονται με τραμπουκικό, νατοϊκό θράσσος και ξετραχήλωμα, έξω από την Λυρική Σκηνή. Η πλειάδα των επιδοτούμενων:
η Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας (ΟΛΚΕ), Ελεύθεροι Πολίτες Ενάντια Στην Ομοφοβία, Σύνθεση Ενημέρωση Ευαισθητοποίηση για το HIV/AIDS, Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, Περιοδικό 10%, Περιοδικό Screw, City Uncovered, ΑΝΤΙΓΟΝΗ-Κέντρο Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης για το Ρατσισμό, Be Positive-εθελοντισμός για θέματα φύλου ισότητας και διακρίσεων, www.gayhellas.gr Πρωτοβουλία Νέων ΟΛΚΕ, Athens Pride.
Μοίραζαν φυλλάδια και διαμαρτύρονταν κατά των μουσικών της Λυρικής καταγγέλοντας τους για "ρατσισμό και ομοφοβία". Όπως ακριβώς δασκαλεύει το ΝΑΤΟ.
Το αποτέλεσμα ήταν να μην συγκρατηθούν οι μουσικοί της ορχήστρας στην οργή τους για την συντονισμένη επίθεση που δεχόντουσαν από επιδοτούμενους και μέσα (Λαμπράκης, Ελευθεροτυπία κλπ.) και να βγούνε στο δρόμο κυνηγόντας και προπηλακίζοντας τις διαμαρτυρόμενες υπάρξεις των κουβαλημένων εκεί ΜΚΟ. Ακολούθησαν στο παράδειγμα των μουσικών και οι φύλακες τις Λυρικής οι οποίοι προηγουμένως είχαν αποκρούσει απόπειρα των επιδοτούμενων υπάρξεων να εισβάλλουν στην Λυρική.
Οι μουσικοί (όπως εξανίσταται ο κύριος Λαμπράκης στα ΝΕΑ) έσκισαν τις σημαίες των επιδοτούμενων και κάτι ουράνια τόξα που είχαν τα οποία συμβολίζουν την διαφορετικότητα και "την ανοχή της ίριδας σε όλα τα χρώματα". Τα γεγονότα "καλύφθηκαν" στο Χαφιεδομήντια συνοδευόμενα από καταγγελίες "ομοφοβίας" κάτω από πολύ ριζοσπαστικά και αντιεξουσιαστικά ψευδώνυμα όπως "κόκκινοι πούστηδες".
http://athens.indymedia.org/front.php3? ... _id=999726
http://athens.indymedia.org/front.php3? ... id=1000126
http://athens.indymedia.org/front.php3? ... _id=999986
Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων μουσικών της Λυρικής, φλαουτίστας κος Θ. Μαυρομμάτης "κλήθηκε" χθες στα κανάλια για να υπάρχει και το άλλοθι της αντιπροσώπευσης των ομοφοβικών εργαζομένων αλλά φυσικά δεν του επετράπει να μιλήσει ούτε δευτερόλεπτο.
Να σημειωθεί ότι ανάλογης φύσεως αντιδράσεις στην νεοταξική αθλιότητα και υποκρισία έχουν υπάρξει και στο πρόσφατο παρελθόν από κριτικούς και θεατές, θεάτρων και χώρων "θεσμικών" όπως η Επίδαυρος.
Σ' όλες αυτές τις περιπτώσεις το Κράτος, και οι "διευθυντές" του, δεν έχουν υπάρξει ουδέτεροι θεατές αλλά τάσσονται σιωπηλά με το μέρος του εξαμερικανισμού αφού πρώτα έχουν αβαντάρει τον ξεπεσμό πλειοδοτόντας ξεφτιλισμένες "εκδόσεις" κλασσικών έργων, και μετά, όταν δημιουργούνται οι αντιδράσεις, βάζουν μπροστά τις ΜΚΟ τους.
Δεν παραδίδεται τυχαία η υπόθεση της Όπερας σε μία χώρα στα χέρια των βιομηχάνων και του ΣΕΒ, τόσο επίσημα και απροκάλυπτα.
Ο κριτικός Γεωργουσόπουλος, αστικής αντίληψης, όπως και ενδεχμένως και οι διαμαρτυρόμενοι θεατές αυτών των περιπτώσεων, αντιλαμβάνονται κάθε φορά το προφανές, την γελοιότητα και την αποθράσυνση του πράγματος.
Στην περίπτωση όμως των μουσικών της Λυρικής Σκηνής, έχουμε να κάνουμε με επίπτωση των νεοταξικών ανακατατάξεων στα συμφέροντα μιας τάξης. Μπορεί επαγγελματικά ο μουσικός να μην αντιμετωπίζει την εξαφάνιση που αντιμετώπισε ο αμμοβολητής ή ο οικοδόμος από τον εθελοντή σκλάβο Πακιστανό, αλλά στο επίπεδο της παιδείας του αντιλαμβάνεται ως προσβολή και ως μειοδοσία την ισοπέδωση του Κλασσικού και της Τέχνης επειδή η κάθε στρατευμένη ντε Πομπαντούρ, σκηνοθέτιδα εκ Παρισίων, έχει για "στρατευμένη" τέχνη τις περιπέτειες του εντέρου. Και όχι του οικοδόμου, του λαουτζίκου, του μεροκάματου, της ανέχειας, της ανεργίας, του νατοίκού αφανισμού, της γκετοποίησης και του θρασύτατου εξαμερικανισμού.
Το γεγονός ότι αυτοί οι μουσικοί εξεγέρθηκαν και έσπασαν τα μούτρα στους επιδοτούμενους που τους κουβαλάει το ΝΑΤΟ να μοιράζουν καταγγελίες ρατσισμού και ομοφοβίας, όπως επίσης ότι ακόμη και οι (συνήθως) αστικής ηθικής θεατές και κριτικοί αντιδρούν και γιουχαϊζουν που βλέπουν την αισθητική τους και το επαγγελματικό τους συμφέρον να παραμερίζεται από μιά άλλη αντίληψη πολύ πιο μηδενιστική και αντιλαϊκή απ' ό,τι η αστική αντίληψη, είναι μάλλον ελπιδοφόρο.
Όταν ακόμη και ο προπομπός της νεοταξική ισοπέδωσης, η ξενομανής αστική ηθική, εξεγείρεται και αντιδρά, φτύνει και σπάει κεφάλια, μπορούμε να φανταστούμε πόσο νύχτα θα αναγκαστεί να φυγαδευτεί ο αμερικανικός δάκτυλος και οι παρατρεχάμενοί του, όταν για τις συνασπισμένες κατίνες διαολοστείλουμε τα αμερικανάκια δια παντός (και αιματηρώς) και "φτάσουμε στο κατάντημα της Τεχεράνης"...
Καλλίτερα Τεχεράνη παρά νατοϊκά πουτανάκια...
http://patari.org/forum/viewtopic.php?p=1053
No comments:
Post a Comment