Wednesday, May 20, 2009

Πολιτικο Καφενειο=Κοντρα με Αγιο Παντελεημονα

Οι νεοταξιτες του ΠΚ βριζουν μελοι της Συντονιστικης Επιτροπης του Αγ Παντελεημονα για φασιστες ενω οι ιδοι γλυφουν τον πολυπολιτισιμο της Αμερικης και θελουν ενα απεραντο ποσο λαθρομεταναστων στην Ελλαδα για να κανουν το χατηρι στους Λατσηδες που κυβερνουν...




Πολιτικο Καφενειο=Κοντρα με Αγιο Παντελεημονα

Δημοσίευσηαπό vngelis » Πέμ 21 Μάιος, 2009 2:25 am
Επιστολή - απειλή - από τον Τάσο Χατζηπαράσχου μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής Κατοίκων Αγ. Παντελεήμoνα


"Αποστολέα Όνομα: Τάσος Χατζηπαράσχου
Αποστολέα Email: anastasiosx@pathfinder.gr
Μήνυμα: Αγαπητέ κύριε Βήχο

Θα σε παρακαλούσα να αποκαταστήσεις την αλήθεια στην ενότητα που με αναφέρεις ως χρυσαυγίτη και μου προσάπτεις κείμενο, με το οποίο καμία σχέση δεν έχω.
Για την αλήθεια με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο, θα δεις ότι είμαι μέλος της Κ.Ε ΔΗΚΚΙ και ως εκ τούτου συμμετέχω στον συριζα επίσης έχω συμμετοχή στα ψηφοδέλτια συνεργασίας του ΔΗΚΚΙ με το ΚΚΕ

Παρακαλώ να δημοσιευθεί μόνον η διαμαρτυρία μου αυτούσια και χωρίς προσθήκες.

Με την επιφύλαξη παντώς νομίμου δικαιώματός μου

Τάσος Χατζηπαράσχου"

Ο αξιότιμος κύριος Τάσος Χατζηπαράσχου μέλος της δήθεν Συντονιστικής Επιτροπής Κατοίκων Αγ. Παντελεήμoνα που μήνυσε και το ΠΚ μαζί με ολόκληρη την Αριστερά και κάλεσε τον εισαγγελέα να μας συλλάβει και να περάσουμε αυτόφωρο, με καλεί να αποκαταστήσω το όνομά του που το διέσυρα αποκαλώντας τον Χρυσαυγίτη!!!

Τον παρακαλώ να διαβάσει τη μηνυτήρια αναφορά του και των άλλων...κατοίκων με τους σιδηρολοστούς και τις χειροβομβίδες κρότου και λάμψης, που άνοιξαν την εκδήλωσή τους με τον ύμνο της χούντας και ρατσιστικά λογίδρια, να φροντίσει ο ίδιος να το αποκαταστήσει με το να αποστασιοποιηθεί από τους ΝΑΖΙ της Χρυσής Αυγής. Γιατί την εκδήλωση του Σαββάτου την έκανε η Χρυσή Αυγή χρησιμοποιώντας ΚΑΙ την υπογραφή του.

Απειλές από συνεργάτη των νοσταλγών του Χίτλερ εγώ δε δέχομαι. Για μένα παραμένει παρά τις απειλές του (και τις...δραστηριότητές του σαν μέλος της ΚΕ του ΔΗΚΚΙ, ή του ΚΚΕ ή του ΣΥΡΙΖΑ!!!) ένας ρατσιστής που παρέα με τη Χρυσή Αυγή επιχείρησαν πογκρόμ εναντίον των μεταναστών. Σαν τέτοιο τον κατήγγειλα και αδιαφορώ για τη μήνυση που έκανε και όποια άλλη κάνει. Το φασισμό και το Ναζισμό θα τον πολεμάμε πάντα με κάθε τρόπο. Ακόμα και με τους αστικούς νόμους που επικαλείται, ο κάθε πολίτης έχει υποχρέωση να προστατεύει τη δημοκρατία από θαυμαστές του Παπαδόπουλου και των χουνταίων πραξικοπηματιών.

Αυτή είναι η απάντησή μου, προς το παρόν. Και αν νομίζει πως θα με τρομάξει εμένα και την υπόλοιπη Αριστερά πλανάται πλάνη οικτρά. Και τον συμβουλεύω να μη συνεχίσει τις απειλές ή τις μηνύσεις του γιατί θα έρθει και σ’ αυτόν και όσων των καθοδηγούν μπούμερανγκ. Κάτω τα χέρια από την Αριστερά και τους Μετανάστες.

Και υποδείξεις τι και πως θα το δημοσιεύσω το αποφασίζω εγώ και κανένας άλλος.

ΥΓ. Καλώ και το ΔΗΚΚΙ - αν πράγματι είναι μέλος του και μάλιστα στην ΚΕ - και το ΚΚΕ (που ο κύριος αυτός μήνυσε και αυτό) ή το ΣΥΡΙΖΑ (και αυτός μυνήθηκε) να τον μαζέψουν.
_________________
Υπεύθυνος Υλης και Συντακτικής Επιτροπής του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ και Admin του forum.
Μουσικοσυνθέτης - Καθηγητής Μουσικής - Πιανίστας

http://politikokafeneio.com/Forum/viewtopic.php?t=17799

No comments: